Налагодження комунікації організації/корпорацій зі своєю цільовою аудиторією є особливо важливим складником ринкової економіки. Широка конкуренція на ринку товарів вимагає великої уваги до споживача. Доцільно та правильно організована маркетингова політика комунікацій є підґрунтям необхідного збуту товару. У глобалізованому суспільстві ці питання набувають особливої ваги, адже чітко простежується відкрита боротьба за свого реципієнта. Зважаючи на те, що домінанта сучасного соціуму – це інформація та знання (це також стосується відомостей про ті чи ті товари, їх якості, переваги та ін.) дедалі більше актуалізується вивчення комунікаційних практик, зокрема маркетингових комунікацій, покликанням яких є максимально зорієнтувати увагу споживача на відповідний товар. Тому одним із важливих питань сьогодення стало дослідження та вивчення системи маркетингових комунікацій та їх інтеграції. Для підсилення прагматичного ефекту комунікації з аудиторією слід володіти знаннями щодо функціональних особливостей різних маркетингових комунікацій (традиційно виокремлюють основні та синтетичні маркетингові комунікації), а також вміти поєднувати їх в єдиний комунікаційний комплекс, щоб якомога більше контактувати зі споживачами. Особливо актуальною на сьогодні є концепція інтеграції маркетингових комунікацій, зокрема й в мережі інтернет. Саме тому важливим є вивчення специфіки та закономірностей розбудови стратегії маркетингових комунікацій, що сприятиме досягненню бажаних цілей. Метою курсу «Маркетингові комунікації» є формування у студентів професійних знань про функціональні можливості використання системи маркетингових комунікацій та їх інтеграції. Основними завданнями вивчення дисципліни є: 1) осмислити та інтерпретувати категорійний апарат і чітко окреслити основні поняття у сфері маркетингових комунікацій; 2) охарактеризувати місце й роль синтетичних та основних маркетингових комунікацій; 3) окреслити основні закономірності й тенденції інтеграції різних маркетингових комунікативних засобів; 4) набути уявлення щодо формування стратегії маркетингових комунікацій. Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти мають знати: - зміст поняття «маркетинг», «маркетингові комунікації», «маркетингова політика комунікацій», «інтегровані маркетингові комунікації», «система маркетингових комунікацій», «маркетинг-мікс», «синергетичний ефект» та чітко оперувати низкою інших термінів щодо цього аспекту в сфері професійної діяльності; - складники, які утворюють систему маркетингових комунікацій; - систему маркетингових комунікацій, зокрема основних та синтетичних; - чинники, що зумовлюють застосування інтегрованих маркетингових комунікацій; - домінантні позиції комунікаційних засобів в системі інтегрованих маркетингових комунікацій; - підходи до поєднання/інтеграції сукупності маркетингових комунікацій; - базові положення розробки стратегії маркетингових комунікацій. уміти: - осмислювати сучасний інформаційний ринок та роль стратегічних комунікацій на ньому; - визначати домінантні позиції комунікаційних засобів МК; - виявляти сумісність тих чи тих комунікаційних засобів із метою посилення ефективності маркетингових заходів; - розробляти/моделювати концепцію інтегрованих маркетингових комунікацій певного товару/послуги; - формулювати основні положення стратегії маркетингових комунікацій.