Основна: 1. Блайт Дж. Маркетинговые коммуникации: Что? Как? И почему? / пер. с англ. Днепропетровск : Баланс-Клуб. 2004. 368 с. 2. Дубовик Т. В. Інтернет-маркетингові комунікації : монографія. Київ : Київ. нац. торг-екон. ун-т, 2014. 332 с. 3. Ковальчук С. В., Карпенко В. Л., Коваль Л. М., Бойко Р. В., Бичікова Л. А. та ін. Маркетинг : навч. посіб. / за ред. С. В. Ковальчука Львів : Новий Світ–2000, 2011. 679 с. 4. Карпенко Н. В. Маркетинг : навч. посіб. Харків : Студцентр. 2004. 208 с. 5. Ламбен Жан-Жак. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива / пер. с французского. Санкт-Петербург : Наука, 1996. XV+589 с. 6. Липчук В. В., Дудяк А. П., Бугіль С. Я. Маркетинг : основи теорії та практики : навч. посіб. / за загальною ред. В. В. Липчука. Львів : «Новий Світ-2000»; «Магнолія плюс». 2003. 288 с. 7. Лук’янець Т. І. Рекламний менеджмент : навч. посіб. 2-ге вид., доп. Київ : КНЕУ. 2003. 440 с. 8. Основи реклами і зв'язків із громадськістю: підручник / за заг. ред. В. Ф. Іванова, В. В. Різуна. Київ : Видавничо-поліграфічний центр «Київський університет». 2011. 431 с. 9. Примак Т. О. Маркетингові комунікації на сучасному ринку : навч. посіб. Київ : МАУП. 2003. 200 с. 10. Ромат Є. В., Микало О. І. Продакт плейсмент : навч. посіб. Київ : Київ. нац. торг-екон. ун-т. 2015. 300 с. 11. Ромат Є., Сендеров Д. Реклама : учебник. Санкт-Петербург : Питер. 2013. 512 с. Додаткова: 1. 2. Бове К. Л., Аренс У. Ф. Современная реклама / пер. с англ. Тольяти, 1995. 704 с. 3. Дубовик Т. В. Потенціал інтегрованих маркетингових комунікацій торговельного підприємства в мережі Інтернет. Актуальні проблеми економіки. 2012. №3. С. 168–173 . 4. Кожухівська Р. Б. Суть і принципи реалізації інтегрованих маркетингових комунікацій. Бізнесінформ. № 3. 2013. С. 362-367. URL : http://www.business-inform.net/export_pdf/business-inform-2013-3_0-pages-362_367.pdf 5. Романов А. А., Панько А.В. Маркетинговые коммуникации. Москва : Эксмо, 2006. 432 с. 6. Ротовський А. А. Системний ПР. Дніпропетровськ : Баланс Бізнес Букс. 2006. 256 с. 8. Слісаренко І. Паблік рилейшнз у системі комунікації та управління : навч. посіб. Київ : МАУП. 2001. 104 с. 9. Тимохіна Я. О. Інтегровані маркетингові комунікації: періодизація розвитку та визначення понять. Сталий розвиток економіки. Менеджмент, маркетинг, підприємництво. 2013. № 4. С. 324-327. 10. Шарков Ф. И., Бузин В. Н. Интегрированные коммуникации : массовые коммуникации и медиапланирование : учебник / под общ. ред. Ф. И. Шаркова. Москва : Издательско-торговая корпорация «Дашковы Ко». 2012. 488 с. 11. Шарков Ф. И. Интегрированные бренд-коммуникации. Москва : Рип-Холдинг. 2004. 244 с. 12. Електронні ресурси: 1. Батра, Раджив, Майерс, Джон Дж., Аакер, Дэвид А. Рекламный менеджмент / пер. с англ. 5-е изд. Москва; Санкт-Петербург; Киев: Издательский дом "Вильяме". 2004. 784 с. URL : http://www.al24.ru/wp-content/uploads/2013/01/%D1%80%D0%B5%D0%BA_1.pdf 3. Братко О. С. Маркетингова політика комунікацій : навч. посіб. Тернопіль: Карт-бланш, 2006. 275 с. URL : https://www.nung.edu.ua/files/attachments/mpk_posibnyk.pdf Дубовик Т. В. Інтеграція інтернет-маркетингових комунікацій. Економічний часопис – XXI. 2014. № 11-12. С. 116–119. URL : http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2014_11-12_30 4. Жебровська О. О. Тенденції розвитку інтегрованих маркетингових комунікацій в період трансформації світового економічного середовища. Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. 2014. № 4. URL : http://nbuv.gov.ua/UJRN/uazt_2014_4_11 5. Коноваленко В. А., Коноваленко М. Ю., Швед Н. Г. Основы интегрированных коммуникаций. URL : https://m.stud.com.ua 6. Котлер Ф. Основы маркетинга. Краткий курс / пер. с англ. Москва: Издательский дом "Вильяме", 2007. 656 с. URL : http://htbiblio.yolasite.com/resources/12.11.15/Kotler_kratkiy_2007.pdf 7. Обритько Б. А. Реклама і рекламна діяльність : курс лекцій. Київ : МАУП. 2002. 240 с. URL : http://maup.com.ua/assets/files/lib/book/ma_27.pdf 8. Пурська І. Сучасні технології формування ефективної міжнародної комунікаційної політики в туристичні діяльності підприємств. URL :  http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Mv_2012_29%282%29__26 9. Смит П., Бєрри К., Пулфорд А. Коммуникации стратегического марктеинга. URL : http://adhdportal.com/book_2255.html 10. Уэллс У., Мориарти С., Бернет Дж. Реклама: принципи i практика. Санкт-Петербург : Питер, 2000. 210 с. URL : http://loveread.ec/contents.php?id=65915 або http://loveread.ec/read_book.php?id=65915&p=143#gl_286.