Тема 2. Планування PR-діяльності. Розбудова комунікаційної стратегії План 1. Поняття комунікаційної корпоративної концепції. Комунікаційна стратегія та стратегічне планування: - стратегічне планування; - тактичне планування; - ситуативне планування 2. SWOT-аналіз та стратегії комунікаційної діяльності організації. 3. Місія PR-стратегії. 4. Формулювання цілей у PR-плануванні. 5. Програмування. Стратегії й тактики. Елементи програмування. 6. Визначення цільових аудиторій. Модель зміни поведінки Б. Дж. Фогга. 7. Роль стейкхолдерів в організації комунікаційної стратегії. 8. Організація ключових повідомлень. Модель AIDA. Основні поняття: комунікаційна стратегія, стратегічне планування, комунікаційна корпоративна концепція, цільова аудиторія, ключове повідомлення, комунікаційний аудит, SWOT-аналіз, система SMART, модель AIDA, стейкхолдери, «третя сторона» Література: Основна: 1. Коник Д. Стратегічні комунікації : посібник для держслужбовців. Київ : б/в. 2016. 256 с. (Або див.: 1а. Коник Д. Л. Роль стратегічної комунікації в забезпеченні підтримки населенням реформ уряду. URL : http://ekmair.ukma.edu.ua/bitstream/handle/123456789/11441/Konyk_Rol%27_stratehichnoyi_komunikatsiyi.pdf?sequence=1&isAllowed=y) 2. Королько В. Г. Зв’язки з громадськістю. Наукові основи, методика, практика : підручник. Київ : Видавничий дім «Скарби», 2001. 400 с. 3. Котлер Ф. Основы маркетинга / пер. с англ. Москва : Издательский дом «Вильяме», 2007. 656 с. URL : http://htbiblio.yolasite.com/resources/12.11.15/ Kotler_kratkiy_2007.pdf 4. Курбан О. Базові основи системного PR-планування. Вісник Книжкової палати. 2014. № 12. С. 36-38. URL : http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2014_12_13 5. Курбан О. В. PR у маркетингових комунікаціях : навч. посіб. Київ : Кондор-Видавництво, 2014. 246 с. URL : http://elibrary.kubg.edu.ua/id/ eprint/7623/1/Kurban_%20PR_v_marketungovih_komunikaciyah_%D1%81_246.pdf Додаткова: 6. Алешина И. В. Паблик рилейшнз для менеджеров : курс лекций. Москва : «ИКФ «ЭКМОС», 2004. 478. URL : https://www.booksite.ru/fulltext/publik/ index.htm 7. Глебова И. С., Тарасова Ю. А. URL : Паблик рилейшнз в современном бизнесе. URL : https://kpfu.ru/docs/F197295218/Posob_PR.pdf 8. Братко О. С. Маркетингова політика комунікацій : навч. посіб. Тернопіль: Карт-бланш, 2006. 275 с. URL : https://www.nung.edu.ua/files/attachments/ mpk_posibnyk.pdf 9. Комунікаційний інструментарій для державних службовців. Київ. 2018 (Єршихіна Л. Ключові повідомлення). URL : https://eu-ua.org/sites/default/files/ communication-toolkit-a4u-mip-ukr.pdf 10. Королько В. Основы паблик рилейшнз. «Рефл-бук», «Ваклер», 2001. URL : http://univer.nuczu.edu.ua/tmp_metod/689/Kniga_-_OSNOVY__PABLIK_ RILEJShNZ_(Valentin_Korol'ko).pdf або: http://yanko.lib.ru/books/cultur/korolko-pr.htm 11. Олтаржевський Д. О. Основи та методи діяльності сучасних корпоративних медіа : монографія. Київ : Центр вільної преси, 2013. 312 с. 12. Примак Т. О. PR для менеджерів і маркетологів. URL : https://pidruchniki. com/1594102446631/marketing/yaki_dokumenti_pidgotuvati_informatsiyniy_privid 13. Ротовський А. А. Системний PR. Дніпропетровськ : Баланс Бізнес Букс, 2006. 256 с. Завдання для самостійної роботи студента: 1. Запропонуйте свою ідею для розробки комунікаційної концепції, визначте мету, цільову аудиторію, стейкхолдерів та основний месидж. Спробуйте окреслити три рівні планування в PR. 2. На прикладі обраної Вами організації/фірми сформулюйте місію та цілі комунікації, охарактеризуйте актуалізовані цінності.