Тема 4. Організація роботи зі ЗМІ. Іvent-менеджмент План 1. Особливості організації роботи зі ЗМІ. 2. Іvent-менеджмент. Поняття псевдоподії. 3. Форми спеціальних подій. 4. Документація для ЗМІ. 5. План корпоративних пабліситі. Моніторинг медіа. 6. Соціальні мережі в роботі фахівця з PR-комунікацій. Основні поняття: медіарилейшнз, подієвий (ivent-) менеджмент, спеціальні події, псевдоподії, прес-конференції, брифінги, сніданок із пресою, презентація, прес-тур, семінари та тренінги, прес-реліз, прес-кит, соціальні мережі, моніторинг, пабліситі Література: Основна: 1. Комунікаційний інструментарій для державних службовців. Київ, 2018. (Шамонова О., Вейгандт М. Соціальні мережі & блоги. С. 68-…). URL : https://eu-ua.org/sites/default/files/communication-toolkit-a4u-mip-ukr.pdf 2. Королько В. Г. Зв’язки з громадськістю. Наукові основи, методика, практика : підручник. Київ : Видавничий дім «Скарби», 2001. 400 с. 3. Курбан О. В. PR у маркетингових комунікаціях : навч. посіб. Київ : Кондор-Видавництво, 2014. 246 с. http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/7623/1/ Kurban_%20PR_v_marketungovih_komunikaciyah_%D1%81_246.pdf 4. Примак Т. О. PR для менеджерів і маркетологів. URL : https:// pidruchniki.com/1594102446631/marketing/yaki_dokumenti_pidgotuvati_informatsiyniy_privid 5. Основи реклами і зв’язків із громадськістю : підручник / за заг. ред. В. Ф. Іванова, В. В. Різуна. Київ : Вид.-полігр. центр «Київ. ун-т», 2011. 431 с. 6. Тихомирова Є. Б. Зв’язки з громадськістю : навч. посіб. Київ : НМЦВО, 2001. 560 с. URL : http://esnuir.eenu.edu.ua/bitstream/123456789/419/1/PR_ Tikhomirova.pdf Додаткова: 7. Алешина И. В. Паблик рилейшнз для менеджеров : курс лекций. Москва : «ИКФ«ЭКМОС», 2004 URL : https://www.booksite.ru/fulltext/publik/ text.pdf Або: URL : https://docplayer.ru/80671232-Alyoshina-i-v-pablik-rileyshnz-dlya-menedzherov-oglavlenie.html 8. Глебова И. С., Тарасова Ю. А. URL : Паблик рилейшнз в современном бизнесе. URL : https://kpfu.ru/docs/F197295218/Posob_PR.pdf 9. Коник Д. Стратегічні комунікації : посібник для держслужбовців. Київ : б/в, 2016. 256 с. 10. Ротовський А. А. Системний PR. Дніпропетровськ : Баланс Бізнес Букс, 2006. 256 с. Завдання для самостійної роботи студента: 1. Сформулюйте прес-реліз для медіа щодо будь-якої події (реальної чи уявної). 2. Промоніторте види документів для ЗМІ. 3. Сформуйте план корпоративних пабліситі для будь-якої місцевої організації. 4. Оберіть, на власний розсуд, будь-яку форму спеціальної PR-події (прес-тур, прес-брифінг, прес-клуб, «круглий стіл», конференція, прес-презентація) та представте специфіку її реалізації на конкретному (вигаданому чи реальному) прикладі. 5. Спираючись на власний досвід/практику, прокоментуйте, які форми спеціальних подій зустрічаються в нашому місті. 6. Спробуйте організувати будь-яку подію для ЗМІ. Представте алгоритм дії (робота у групах).