Тема 6. Імідж-менеджмент як спосіб втілення/реалізації комунікативного інструментарію План 1. Імідж як стратегічна одиниця комунікації. 2. Аспекти формування/розбудови іміджу. Види та структура іміджу організації. 3. Стратегії іміджмейкінгу. 4. Соціальна відповідальність бізнесу як важливий складник імідж-менеджменту. Основні поняття: імідж, іміджмейкінг, стратегія, соціальна відповідальність бізнесу (СВБ), гуманізація бізнесу Література: Основна: 1. Зражевська Н. І. Комунікаційні технології : лекції. Черкаси: Брама-Україна, 2010. 224 с. URL : http://er.ucu.edu.ua/bitstream/handle/1/1026/%20%20% 20%20%20%20%20%20%20%20_%20._%20._%20%20%20%20_%20%20%20%20%20%20,_%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20_%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20(1).pdf?sequence=1 2. Королько В. Г. Зв’язки з громадськістю. Наукові основи, методика, практика : підручник. Київ : Видавничий дім «Скарби», 2001. 400 с. 3. Тихомирова Є. Б. Зв’язки з громадськістю : навч. посіб. Київ : НМЦВО, 2001. 560 с. URL : http://esnuir.eenu.edu.ua/bitstream/123456789/419/1/PR_ Tikhomirova.pdf 4. Ротовський А. А. Системний PR. Дніпропетровськ : Баланс Бізнес Букс, 2006. 256 с. Додаткова: 5. Алешина И. В. Паблик рилейшнз для менеджеров : курс лекций. «ИКФ«ЭКМОС». Москва, 2004. URL : https://www.booksite.ru/fulltext/publik/ text.pdf Або: URL : https://docplayer.ru/80671232-Alyoshina-i-v-pablik-rileyshnz-dlya-menedzherov-oglavlenie.html 6. Березенко В. В. PR в Україні: наукове осмислення феномену : монографія / за загал. ред. В. М. Владимирова. Київ : Академія Української Преси, Центр Вільної Преси, 2013. 360 с. 7. Глебова И. С., Тарасова Ю. А. URL : Паблик рилейшнз в современном бизнесе. 2006. https://kpfu.ru/docs/F197295218/Posob_PR.pdf 8. Королько В. Основы паблик рилейшнз. «Рефл-бук», «Ваклер», 2001. URL : http://univer.nuczu.edu.ua/tmp_metod/689/Kniga_-_OSNOVY__PABLIK_ RILEJShNZ_(Valentin_Korol'ko).pdf 9. Почепцов Г. Г. Стратегічні комунікації в політиці, бізнесі та державному управлінні : навч. посіб. Київ : Альтерпрес, 2008. 216 с. 10. Чумиков А. Н. Имидж – репутация – бренд: традиционные подходы и новые технологии : сборник статей. Москва-Берлин : Директ-Медиа, 2015. 106 с. URL : https://pr-club.com/assets/files/pr_lib/pr_raboty/2016/Chumikov_ digest.pdf Завдання для самостійної роботи студента: 1. Наведіть приклади із реальної практики діяльності організацій/установ, що свідчать про їх соціальну відповідальність. Проаналізуйте основні напрямки її реалізації.