Тема 8. Оцінювання ефективності реалізації комунікацій План 1. Складники оціночного дослідження. 2. Критерії оцінки PR-програми. 3. Формули читабельності Р. Френча та Р. Ганнінга. 4. Особливості оцінки ходу реалізації та виконання PR-програми. Основні поняття: оцінювання, оціночне дослідження, читабельність/формули читабельності, контент-аналіз, експонування повідомлень Література: Основна: 1. Братко О. С. Маркетингова політика комунікацій : навч. посіб. Тернопіль : Карт-бланш, 2006. 275 с. URL : https://www.nung.edu.ua/files/attachments/ mpk_posibnyk.pdf 2. Комунікаційний інструментарій для державних службовців. Київ : б/в., 2018. URL : https://eu-ua.org/sites/default/files/communication-toolkit-a4u-mip-ukr.pdf 3. Коник Д. Стратегічні комунікації : посібник для держслужбовців. Київ : б/в., 2016. 256 с. 4. Королько В. Г. Зв’язки з громадськістю. Наукові основи, методика, практика : підручник. Київ : Видавничий дім «Скарби», 2001. 400 с. 5. Примак Т. О. PR для менеджерів і маркетологів. URL : https://pidruchniki.com/1594102446631/marketing/yaki_dokumenti_pidgotuvati_informatsiyniy_privid Додаткова: 6. Алешина И. В. Паблик рилейшнз для менеджеров : курс лекций. Москва : «ИКФ«ЭКМОС», 2004 URL : https://www.booksite.ru/fulltext/publik/ text.pdf Або: URL : https://docplayer.ru/80671232-Alyoshina-i-v-pablik-rileyshnz-dlya-menedzherov-oglavlenie.html 7. Олтаржевський Д. О. Основи та методи діяльності сучасних корпоративних медіа : монографія. Київ : Центр вільної преси, 2013. 312 с. 8. Курбан О. В. PR у маркетингових комунікаціях : навч. посіб. Київ : Кондор-Видавництво, 2014. 246 с. URL : http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/ 7623/1/Kurban_%20PR_v_marketungovih_komunikaciyah_%D1%81_246.pdf 9. Оливер С. Стратегия в паблик рилейшнз. URL : https://www.studmed. ru/view/oliver-sandra-strategiya-v-pablik-rileyshnz_f29cda00145.html Завдання для самостійної роботи студента: 1. Продемонструйте будь-який метод оцінки будь-якого напрямку дослідження. 2. Здійсність моніторинг медіа (предмет вивчення обираєте на власний розсуд).