План 1. Менеджмент як система управління. Медіаменеджмент (4 год). 1. Менеджмент як процес управління. Визначення поняття та функціональні характеристики. 2. Історичні факти становлення менеджменту. Завдання менеджменту. 3. Характеристика менеджменту в ЗМІ. Медіаменеджмент. 4. Медіаекономіка/економіка ЗМІ. Маркетинг в сфері ЗМІ. Визначення та інтерпретація понять. 5. Медіаменеджмент як дисципліна. Міждисциплінарність медіаменеджменту (зв’язок дисципліни з економікою, соціологією, політологія, культурологія, психологією). 6. Функції медіаменеджменту. 7. Принципи медіаменеджменту. 8. Завдання та структура медіаменеджменту. Л-ра: 1. Cучасний медіа-менеджмент в друкованих ЗМІ: шляхи роздержавлення української преси: вид 2-ге, доповн. та випаравлене / за ред. В. Іванова та Н. Ланге. Київ: ЦВП, АУП, 2008. 300 с. URL: https://issuu.com/aupfoundation/docs/modern_media_management Див. с.80-.. 2. Основи медіаменеджменту друкованих ЗМІ. Дніпропетровськ: Дніпровський центр соціальних досліджень. 2008. 40 с. URL: https://j3.dcsi.dp.ua/wp-content/uploads/2008/07/bull_3.pdf Див. с.4-.. 3. Основи медіаменеджменту [електронний ресурс] : навч. посіб. для студ. Спеціальності 073 «Менеджмент», спеціалізації «Медіаменеджмент та адміністрування у видавничо-поліграфічній галузі» / О. М. Барзилович, З. В. Григорова, Л. А. Пунчак та ін.; КПІ ім. Ігоря Сікорського. Електронні текстові данні. Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2017. 296 с. Див. с. 48, 145-.. 4. Хаб’юк О. Концептуальні основи медіа-економіки: монографія. Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2012. 180 с. https://docplayer.net/34727495-Konceptualni-osnovi-media-ekonomiki.html Див. С. 28-.. 5. Черемних І. В. Телевізійний маркетинг : навч. посіб. Вид., 2-ге, доп. Київ : ДП «Експрес-об’ява». 2018. 304 с. http://journlib.univ.kiev.ua/Books/TVmarketing.pdf Див. с. 19-20-… Додаткова: 6. Брадов В. В. Функціональні особливості менеджменту інформаційного виробництва. І н ф о р м а ц і й н е с у с п і л ь с т в о . В и п у с к 2 0 . 2 0 1 4 . ( л и п е н ь - г р у д е н ь ). С. 5-8. 7. Кириллова Н. Медименеджмент как феномен управленческой культуры информационной эпохи URL: http://elar.urfu.ru/bitstream/10995/22484/1/iurp-2013-119-09.pdf або Кириллова, Н. Б. Медиакультура и основы медиаменеджмента : учеб. пособ. Екатеринбург : Изд-во Урал. ун-та, 2014. 184 с. Див. с. 94-97 8. Потребин А. В. Экономика и менеджмент СМИ: учеб.-метод. Комплекс. Минск.: БГУ, 2005. 155 с. Завдання: 1) сформуйте термінологічний апарат, який, на Вашу думку, презентує явище менеджменту у сфері мас-медіа (наприклад, менеджмент, медіаменеджмент і т.д.). 2). Сформуйте уявну ситуацію, на прикладі якої представте реалізацію завдань медіаменеджменту (усно, розбиратимемо на занятті).