План 4. Аудиторія та маркетингові дослідження 1. Маркетингові дослідження в сфері медіауправління: - основні завдання; - напрями і об’єкти; - вторинна та первинна маркетингова інформація. 2. Вивчення аудиторії: аналіз медіаринку: - сегментація та позиціонування; явище кастомінації; - потенційна та реальна аудиторії; - ціннісні мотивації аудиторії та тригери. 3. Відділ збуту та маркетингу: організація, функції. 4. Система маркетингових комунікацій: види та особливості застосування ЗМІ з читачами. Явище інтегрованих маркетингових комунікацій (останнє розкажу вам я). Л-ра: 1. Cучасний медіа-менеджмент в друкованих ЗМІ: шляхи роздержавлення української преси: вид 2-ге, доповн. та випаравлене / за ред. В. Іванова та Н. Ланге. Київ: ЦВП, АУП, 2008. 300 с. URL: https://issuu.com/aupfoundation/docs/modern_media_management 2. Основи медіаменеджменту друкованих ЗМІ. Дніпропетровськ: Дніпровський центр соціальних досліджень. 2008. 40 с. URL: https://j3.dcsi.dp.ua/wp-content/uploads/2008/07/bull_3.pdf 3. Черемних І. В. Телевізійний маркетинг : навч. посіб. Вид., 2-ге, доп. Київ : ДП «Експрес-об’ява». 2018. 304 с. http://journlib.univ.kiev.ua/Books/TVmarketing.pdf Див., с. 66-.. 4. Основи медіаменеджменту [електронний ресурс] : навч. посіб. для студ. Спеціальності 073 «Менеджмент», спеціалізації «Медіаменеджмент та адміністрування у видавничо-поліграфічній галузі» / О. М. Барзилович, З. В. Григорова, Л. А. Пунчак та ін.; КПІ ім. Ігоря Сікорського. Електронні текстові данні. Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2017. 296 с. 5. Витвицька Ю. Н. Вивчення аудиторії на різних етапах редакційного менеджменту молодіжного видання. Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації. 2016 р. № 3 (27). С. 81-86 є в електронці 6. Альбарран Алан Б. Менеджмент електронних ЗМІ / пер. з англ. Н. Кашуби та А. Іщенка. Київ : Наука. 2009. URL : https://books.google.com.ua/books?id=HplQVkGH9XIC&lpg=PA25&dq=%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%B5%D0%B4%D0%B6%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82+%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%BD%D0%B8%D1%85&pg=PP1&redir_esc=y#v=onepage&q&f=false Ознайомтесь : 1) Дуцик Д. Олексій Хаб’юк: «У порівнянні з показниками рекламних ринків Німеччини, Польщі та Росії Україна на дуже низькому рівні розвитку» // https://ms.detector.media/trends/1411978127/oleksiy_khabyuk_u_porivnyanni_z_pokaznikami_reklamnikh_rinkiv_nimechchini_polschi_ta_rosii_ukraina_na_duzhe_nizkomu_rivni_rozvitku/ 2) Аналіз медійного ринку http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=4983 Завдання: розробити проект планування збуту продукції з урахування маркетингових комунікацій