Тема 5. Бізнес-планування в мас-медіа 1. Бізнес-план як інструмент управління підприємством. Визначення та характеристики. 2. Чинники та етапи бізнес-планування. 3. Типи бізнес-планів. 4. Структура та склад бізнес-плану. Л-ра: 1. Cучасний медіа-менеджмент в друкованих ЗМІ: шляхи роздержавлення української преси: вид 2-ге, доповн. та випаравлене / за ред. В. Іванова та Н. Ланге. Київ: ЦВП, АУП, 2008. 300 с. URL: https://issuu.com/aupfoundation/docs/modern_media_management 2. Основи медіаменеджменту друкованих ЗМІ. Дніпропетровськ: Дніпровський центр соціальних досліджень. 2008. 40 с. URL: https://j3.dcsi.dp.ua/wp-content/uploads/2008/07/bull_3.pdf 3. Основи медіаменеджменту [електронний ресурс] : навч. посіб. для студ. Спеціальності 073 «Менеджмент», спеціалізації «Медіаменеджмент та адміністрування у видавничо-поліграфічній галузі» / О. М. Барзилович, З. В. Григорова, Л. А. Пунчак та ін.; КПІ ім. Ігоря Сікорського. Електронні текстові данні. Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2017. 296 с. 4. Черемних І. В. Телевізійний маркетинг : навч. посіб. Вид., 2-ге, доп. Київ : ДП «Експрес-об’ява». 2018. 304 с. http://journlib.univ.kiev.ua/Books/TVmarketing.pdf 5. Потребин А. В. Экономика и менеджмент СМИ: учеб.-метод. Комплекс. Минск.: БГУ, 2005. 155 с. http://elib.bsu.by/bitstream/123456789/17740/1/Potrebin_Ekonomika%20imanagement_UMK_2005.pdf 6.Иваницкий В. Л. Бизнес-концепция массмедиа и ее универсальная природа. Вестн. моск. ун-та. Сер. 10. Журналистика. 2010. № 3. С. 138-142. Вестн. моск. ун-та. сер. 10. Журналистика. 2010. № 4. 7. Яковлев, И. П. Стратегическое управление медиасферой: Учебное пособие.  — СПб.: С.-Петерб. гос. ун-т; Ин-т «Высшая школа журналистики и массовых коммуникаций», 2014. — 176 с. file:///C:/Users/Анна/AppData/Local/Microsoft/Windows/INetCache/IE/4EQ5RR7V/file_1418205467_4201.pdf Завдання: спробуйте розробити бізнес-план уявного медіа (можна спільно).