План. Службове спілкування. Стратегії ділового спілкування 1. Форми ділового спілкування. 2. Етичні правила службових відносин. 3. Службовий етикет: особливості реалізації. 4. Комунікативні принципи оптимізації службових відносин. 5. Комунікативні методи управлінського впливу. Л-ра: Осовська Г. В. Комунікації в менеджменті : курс лекцій. Київ : Кондор. 2008. 218 с. С. 35-43, 84-97 Кузьмін О. Є., Мельник О. Г., Петришин Н. Я. Менеджмент : навч. посіб. Київ : Академвидав. 2012. 296 с. Завдання: 1) проаналізуйте використання форм комунікації в практиці відомих Вам медіакомпаній; 2) сформуйте уявний службовий комунікативний конфлікт та запропонуйте шляхи його вирішення (див. зокрема Осовська, с. 107)