План 11. Управління інноваціями у медіаіндустрії. 1. Інноваційна діяльність у сучасній медіаіндустрії. 2. Інноваційні стратегії розвитку телепідприємства. 3. Теоретичні засади інноваційної моделі медіаменеджменту. Інтелектуальна власність та її комерціалізація Л-ра: 1. Cучасний медіа-менеджмент в друкованих ЗМІ: шляхи роздержавлення української преси: вид 2-ге, доповн. та випаравлене / за ред. В. Іванова та Н. Ланге. Київ: ЦВП, АУП, 2008. 300 с. URL: https://issuu.com/aupfoundation/docs/modern_media_management 2. Основи медіаменеджменту друкованих ЗМІ. Дніпропетровськ: Дніпровський центр соціальних досліджень. 2008. 40 с. URL: https://j3.dcsi.dp.ua/wp-content/uploads/2008/07/bull_3.pdf 3. Основи медіаменеджменту [електронний ресурс] : навч. посіб. для студ. Спеціальності 073 «Менеджмент», спеціалізації «Медіаменеджмент та адміністрування у видавничо-поліграфічній галузі» / О. М. Барзилович, З. В. Григорова, Л. А. Пунчак та ін.; КПІ ім. Ігоря Сікорського. Електронні текстові данні. Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2017. 296 с. 4. Хаб’юк О. Концептуальні основи медіа-економіки: монографія. Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2012. 180 с. https://docplayer.net/34727495-Konceptualni-osnovi-media-ekonomiki.html Див. С. 28-.. 5. Черемних І. В. Телевізійний маркетинг : навч. посіб. Вид., 2-ге, доп. Київ : ДП «Експрес-об’ява». 2018. 304 с. http://journlib.univ.kiev.ua/Books/TVmarketing.pdf