Види контролю і система накопичення балів № Вид роботи (контрольні завдання і тести, поточне усне опитування, контрольні роботи, завдання для самостійної та індивідуальної роботи, підсумковий екзамен) К-ть заходів К-ть балів за 1 Сумарна К-ть балів 1. Активна участь в обговренні питань, винесених на заняття. Виконання контрольної самостійної роботи на занятті 4 2 5 5 20 10 2. Виконання практичних завдань 5 2 10 3. Виконання підсумкової контрольної роботи 2 10 20 4. Виконання індивідуального завдання 1 20 5. Складання заліку - відповідь на подані теоретичні питання - виконання практичного завдання 2 пит. 2 пит. 5 5 20 10 10 Критерії оцінювання відповіді студента Кількість балів Характеристика відповіді студента «5» - відмінно Завдання виконано повно, глибоко, воно відтворює суть винесеної на обговорення теми та, зокрема, конкретного питання. Доцільно використано термінологічно-понятійний апарат із теми. Студент вільно володіє знаннями з питання. Орієнтується в обговоренні відповідних практик. «4» - добре - Завдання потребує корегування, доповнення тих чи аспектів або студент плутається у термінологічно-понятійному апараті з теми, але орієнтується в обговоренні практик щодо теми. - Завдання потребує доповнення або виникають складнощі щодо аналізу відповідного практичного матеріалу. Проте студент вільно використовує термінологічно-понятійний апарат із теми. «3» - задовільно Завдання виконано частково, потребує суттєвого доповнення, нелогічно викладено матеріал, без використання чи без чіткого розуміння термінологічно-понятійного апарату. Представлена робота є досить загальною та вимагає суттєвого доповнення, виникають складнощі щодо аналізу відповідного практичного матеріалу. «0» - назадовільно - Студент засвідчує свою неготовність до обговорення на занятті відповідної теми, або, відповідь студента є загальною, без конкретизації щодо обговорюваного питання. Зауваги: - Викладач має право вносити корективи у виконане студентом завдання, подавати зауваження щодо доповнення того чи іншого аспекту. - Викладач має право пропонувати будь-який інший вид завдання для аудиторії (як для окремого студента, так і для групової форми роботи), зокрема практичного спрямування чи короткої форми опитування (тестування або відповідь на чітко сформульоване запитання). Виконання контрольної самостійної роботи (написання тестів) на занятті - Робота має бути виконана без жодної помилки. Лише у такому випадку вона буде оцінена у «5» балів. - Якщо матеріал викладено не логічно, містить певні неточності у формулюванні основних засад, то робота буде оцінена в «4» бали. - Робота, що містить лише загальні тези, буде оцінена у «3» бали. Виконання практичних завдань Результати такої роботи мають відповідати вимогам, визначених викладачем, містити елементи особистісного бачення студента. Якщо робота містить лише узагальнені тези, то може бути оцінена на мінімальну кількість балів (5-0). Виконання підсумкової контрольної роботи Письмовий контроль у вигляді тестової роботи максимально може бути оцінений в «20» балів. Такий вид роботи містить 20 тестових завдань. Правильна відповідь на одне тестове завдання оцінюється в «1» бал. За доповнення та участь в обговоренні питань теми заняття студент має можливість отримати максимально «3» бали, якщо його відповідь є глибокою, ґрунтовною, послідовною. Шкала оцінювання: національна та ECTS За шкалою ECTS За шкалою університету За національною шкалою ЕЕкзамен ЗЗалік A 90 – 100 (відмінно) 55 (відмінно) ЗЗараховано B 85 – 89 (дуже добре) 4 (добре) C 75 – 84 (добре) D 70 – 74 (задовільно) 3 (задовільно) E 60 – 69 (достатньо) FX 35 – 59 (незадовільно – з можливістю повторного складання) 2 (незадовільно) Не зараховано F 1 – 34 (незадовільно – з обов’язковим повторним курсом)