Список використаних джерел: Батра, Раджив, Майерс, Джон Дж., Аакер, Дэвид А. Рекламный менеджмент / пер. с англ. 5-е изд. Москва; Санкт-Петербург; Киев: Издательский дом "Вильяме". 2004. 784 с. URL : http://www.al24.ru/wp-content/uploads/2013/01/%D1%80%D0%B5%D0%BA_1.pdf Дубовик Т. В. Інтеграція інтернет-маркетингових комунікацій. Економічний часопис – XXI. 2014. № 11-12. С. 116–119. URL : http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2014_11-12_30 Кожухівська Р. Б. Суть і принципи реалізації інтегрованих маркетингових комунікацій. Бізнесінформ. № 3. 2013. С. 362-367. URL : http://www.business-inform.net/export_pdf/business-inform-2013-3_0-pages-362_367.pdf Котлер Ф. Основы маркетинга : краткий курс / пер с англ. Москва: Издательский дом "Вильяме", 2007. 656 с. URL : http://htbiblio.yolasite.com/resources/12.11.15/Kotler_kratkiy_2007.pdf Курбан О. В. PR у маркетингових комунікаціях : навч. посіб. Київ : Кондор-Видавництво, 2014. 246 с. URL : http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/7623/1/Kurban_%20PR_v_marketungovih_komunikaciyah_%D1%81_246.pdf Ламбен Ж.-Ж. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива / пер. с франц. Санкт-Петербург : Наука. 1996. 589 с. http://group3440.narod.ru/documentsnew/forstudy/foroldstudy/lambin.pdf Примак Т. О. Маркетингові комунікації на сучасному ринку : навч. посіб. Київ : МАУП. 2003. 200 с. URL : https://studentbooks.com.ua/content/view/1066/44/ Романов А. А., Панько А. В. Маркетинговые коммуникации. Москва : Эксмо. 2006. 432 с. URL : http://www.al24.ru/wp-content/uploads/2012/12/%D0%9C%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B3%D0%BE%D0%B2%D1%8B%D0%B5-%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BC%D1%83%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B0%D1%86%D0%B8%D0%B8.pdf Смит П., Бэрри К., Пулфорд А. Коммуникации стратегического маркетинга. URL : http://adhdportal.com/book_2255.html