1. Охарактеризуйте поняття «комунікація» в контексті сфери зв’язків із громадськістю. 2. Чому паблік рилейшнз розглядають як функцію управління? 3. Поясніть розуміння комунікаційного менеджменту. 4. Дайте визначення понять стратегія та тактика. 5. Розкрийте поняття стратегії в контексті PR. 6. Що собою становлять тактичні дії в сфері паблік рилейшнз? 7. Поясніть суть стратегічного менеджменту. Інтерпретуйте розуміння паблік рилейшнз як різновиду стратегічного менеджменту. 8. Охарактеризуйте складники PR як стратегічної комунікації. 9. Чому, на вашу думку, функція зв’язків із громадськістю полягає в управлінні саме сприйманням? 10. Охарактеризуйте суть стратегічних комунікацій. 11. Чому філософію фірми, її місію називають підґрунтям для реалізації паблік рилейшнз? 12. Що означає стратегічне управління комунікаціями? 13. Опишіть типові риси стратегічних комунікацій. 14. На вашу думку, чому стратегічні комунікації відносять до м’якої сили? 1. Охарактеризуйте суть комунікаційної стратегії. 2. Чим зумовлена необхідність стратегічного/системного планування комунікацій? 3. Назвіть основні аспекти розробки комунікаційної стратегії. 4. Розкрийте суть SMART-критеріїв. 5. Що таке комунікаційний аудит? 6. Які групи цільових аудиторій Вам відомі? Охарактеризуйте. 7. Що означає пре-тестування повідомлень? 8. Назвіть відомі Вам критерії відбору каналів поширення інформації. 9. Хто такі стейкхолдери? 10. Назвіть три рівні планування в PR. 11. Розкрийте суть стратегічного (макрорівня) планування в PR? 12. Що зумовлює мезорівень (тактичний) та мікрорівень (ситуативний) планування в PR? 13. Охарактеризуйте корпоративну комунікаційну концепцію. 14. Які комунікаційні канали застосовують під час реалізації публічних акцій? 15. Які типи PR-акцій Вам відомі? 16. Що означає інтегрований характер PR-акцій? 17. На які види поділяються публічні акції за цільовим призначенням? 18. Назвіть елементи програмування PR-діяльності. 19. Що собою являє інформаційний привід? 2. У чому полягає його значущість для PR-діяльності? 3. Охарактеризуйте «сильні та слабкі» інформаційні приводи. 4. Що таке псевдоподія? 5. Чим викликана необхідність організації подій? Що означає явище подієвий менеджмент? 6. Назвіть основні вимоги до новинного повідомлення. 7. Інтерпретуйте термін «заслужити пресу». 8. Назвіть питання, яким має відповідати повідомлення для медійних новин. 1. Охарактеризуйте функціональні можливості різних типів медіа. 2. Що означає створення спеціальних подій? 3. Що собою являє спеціальна подія? Яка їх роль в реалізації комунікації? 4. Поясність поняття «псевдоподія». 5. Які види документації для ЗМІ вам відомі? 6. Охарактеризуйте такий документ для ЗМІ як прес-кит. 7. Чому, на вашу думку, прес-реліз є найбільш поширеним видом документу контактування зі ЗМІ? 8. Що собою представляє план пабліситі організації? 9. Назвіть форми спеціальних подій. 10. Опишіть план корпоративних пабліситі. 11. Охарактеризуйте роль моніторингу медіа в стратегічних комунікаціях. . У чому полягає суть спіндокторингу? 2. Поміркуйте, чи виправданою є думка, що спіндоктор працює з інформаційним аналогом події? Поясність свої переконання. 3. Чому роботу спіндоктора розглядають як «лікування» події? Поясність. 4. Чому спіндокторинг називають інструментарієм «м’якої сили» (на відміну від цензури, яка є «жорсткою силою»)? 5. У чому полягають технології спіндокторингу? 6. Охарактеризуйте наратив як комунікативний інструментарій. 7. У чому суть фреймінгу? Яка його роль у роботі з інформацією? Охарактеризуйте термін «управління проблемами» (Г. Чейс). 2. Дайте визначення поняття «криза». Назвіть основні характеристики явища. 3. Вкажіть, чим криза відрізняється від катастрофи. 4. Прокоментуйте вашу позицію щодо доцільності використовувати кризові комунікації. Аргументуйте. 5. Які типи криз вам відомі? 6. У чому полягають особливості управління комунікацією в кризових умовах? 7. Охарактеризуйте етапи управління комунікаціями в кризових умовах. 8. Які складники мають містити повідомлення в умовах кризових комунікацій? 9. У чому полягає суть явища «інформаційного вакууму»? Вкажіть можливі його наслідки. 10. Що собою передбачає політика «одного голосу»? 11. У чому полягає робота з інформацією під час кризової ситуації? 12. У чому специфіка співпраці зі ЗМІ в у мовах кризових комунікацій? 13. Які комунікаційні стратегії реалізації антикризових комунікацій вам відомі? Охарактеризуйте. 14. Охарактеризуйте роль спіндокторингу в кризових комунікаціях.