Практичне № 1. Соціальна відповідальність бізнесу : суть явища в контексті PR-діяльності. 1. Гуманізація бізнесу: суть явища. Чинники соціальної відповідальності бізнесу. 2. Поняття соціальної відповідальності: визначення та тлумачення феномену. 3. Основні риси соціально відповідального бізнесу. Література: • Березенко В.В. PR в Україні: наукове осмислення феномену : монографія / за загал. наук. ред.. В.М. Владимирова. – К. : Акадеія української Преси. Центр Вільної Преси, 2013. – 360 с. (є в нашій бібліотеці) • Китчен Ф. Паблик рилейшнз: принципы и практика : учеб. пособие для вузов / пер. с англ. под. ред. Б.Л.Еремина. М. : ЮНИТИ-ДАНА, 2004. 454 с. (Серия «Зарубежный учебник»). (Б-ка Горького) • Кемпбел Д. тоун ДЖ., Хьюстон Б. Стратегический менеджмент. Бизнес-школа, Великобритания (Б-ка Горького) Електронні джерела • Грішнова О.А. Соціальна відповідальність у контексті подолання системної кризи в Україні // електронне джерело • Кундеревич О. Соціальна відповідальність і становлення професійних стандартів у сфері PR-діяльності // С. 290 – … • Примак Т.О. PR для менеджерів і маркетологів. : навч посібник. – К. : Центр учбової літератури. 2013. 202 с. • Пелленен Л.В. Связи с общественностью в рамках реализации корпоративной социальной ответственности // електронне джерело • Ринейська Л. С. Соціальна відповідальність як складова етики міжнародного бізнесу в умовах глобалізації //Електронне наукове фахове видання "Ефективна економіка" Завдання: знаходимо зразки соціально відповідальних бізнес-організацій. Обґрунтовуємо чому вони такими є, на вашу думку. Пам’ятаємо, що ми маємо можливість показувати на екрані ваші знахідки!!! Продовження практичного заняття 1 1. PR у бізнесовій сфері. Соціальна роль ПР в сучасному бізнесі. 2. PR-відділ: функціональні можливості в бізнес-організації. 3. Соціальна відповідальність бізнесу та завдання фахівця з PR. Л-ра: 1. Глебова И.С., Тарасова Ю .А. «Паблик рилейшнз в современном бизнесе», 2006г. 2. Почепцов Г. Г. Паблик рилейшнз для профессионалов. М.; Киев: Рефл-бук; Ваклер, 1999. 3. Примак Т.О. PR для менеджерів і маркетологів. : навч посібник. – К. : Центр учбової літератури. 2013. 202 с. 4. Пелленен Л.В. Связи с общественностью в рамках реализации корпоративной социальной ответственности // електронне джерело Додаткова: 1. Солдатенко І.О., Нетецька Т.М. «Паблік рилейшнз у бізнесі» «Зв’язки з громадськістю у бізнесі»: навч. посіб./Солдатенко І.О., Нетецька Т.М. – Харків: НТУ “ХПІ”, 2009. 2. Слісаренко І. Ю. Паблік рилейшнз у системі комунікації та управління : навч. посіб. – К. : МАУП, 2001. 104 с. Завдання: знаходимо зразки соціально відповідальних бізнес-організацій. Обґрунтовуємо чому вони такими є, на вашу думку. Пам’ятаємо, що ми маємо можливість показувати на екрані ваші знахідки!!! Професійні етичні стандарти PR-діяльності як вияв соціальної відповідальності. Питання для обговорення 1.Професійна етика та професійні категорії етики ПР-фахівця. 2. Етичні стандарти ПР-фахівця: три площини їх реалізації. 3. Соціальна роль та етика в ПР. 4. Етичні Кодекси та їх роль в процесі організації діяльності ПР-фахівця. 5. Кодекс поведінки бізнес-організації. Завдання: 1. На власний розсуд обрати два будь-які Кодекси зі сфери ПР і проаналізувати їх. 2. Представити власний етичний кодекс (не менше 10 пунктів.). 3. Охарактеризувати Етичний Кодекс будь-якої бізнес-організації. Виявити аспекти що стосуються власне поширення (доступу до) інформації у внутрішньому та зовнішньому середовищі як реалізації соціальної відповідальності. Л-ра: 1. Грицюта Н. М. Професійна етика pr-діяльності: сутність поняття, принципи // Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації, 2014 р., № 4 (20) // електронний ресурс 2. Королько В. К вопросу о социальной роли и этике в пабли рилейшнз // електронний ресурс. Читємо обов’язково!!! 3. Кодекс професійної етики українського рекламіста // Журналіст України. – 1997. - №5-6, - С. 55-56. 4. Скворцова В.Н. Профессиональная этика : учеб. пособие. – Томск : Изд-во ТПУ, 2006. – 180 с. – С. 27-32 5. Кундеревич О. Соціальна відповідальність і становлення професійних стандартів у сфері PR-діяльності // С. 290 – … 6. Ринейська Л. С. Соціальна відповідальність як складова етики міжнародного бізнесу в умовах глобалізації //Електронне наукове фахове видання "Ефективна економіка" Додаткова: 1. Китчен Ф. Паблик рилейшнз: принципы и практика : учеб. пособие для вузов / пер. с англ. под. ред. Б.Л.Еремина. М. : ЮНИТИ-ДАНА, 2004. 454 с. (Серия «Зарубежный учебник»). 2. Емельянов С. М. Теория практика свіязей с общественностью. СПб: Питер. – 2005. – 240 с. 3. Солдатенко І.О., Нетецька Т.М. «Паблік рилейшнз у бізнесі» «Зв’язки з громадськістю у бізнесі»: навч. посіб./Солдатенко І.О., Нетецька Т.М. – Харків: НТУ “ХПІ”, 2009. – 112 с. 4. Катлип С. Паблик рилейшнз: теория и практика : навч. посіб. / С. Катлип, А. Сентер, Г. Брум. – М.: Вильямс, 2008 . – С. 214.http://www.uamconsult.com/book_514.html !!! Усі перелічені кодекси в лекції є в інтернеті. Якщо не знаходите, то пишіть - надішлю Внутрішні PR-комунікації як складник соціальної відповідальності організації Питання для обговорення 1. Поняття та явище внутрішнньоорганізаційні комунікації. 2. Структура корпоративних комунікацій. 3. Функціональні завдання фахівців з ПР у внутрішніх комунікаціях 4. Корпоративна культура у форматі маркетингових комунікацій 5. Засоби комунікацій із персоналом 4. Корпоративна культура у форматі маркетингових комунікацій Завдання: Простежити особливості організації внутрішньокорпоративних комунікацій на прикладі будь-якої бізнес-організації . Л-ра: • Блайд ДЖ. Маркетинговіе кммуникации Что? Как? И почему?. Пер с англ.., Днепропетровск : Баланс-Клуб, 2004. – 268 с. • Глебова И.С., Тарасова Ю .А. «Паблик рилейшнз в современном бизнесе», 2006 г. • Китчен Ф. Паблик рилейшнз: принципы и практика : учеб. пособие для вузов / пер. с англ. под. ред. Б.Л.Еремина. М. : ЮНИТИ-ДАНА, 2004. 454 с. (Серия «Зарубежный учебник»). • Катлип С. Паблик рилейшнз: теория и практика : навч. посіб. / С. Катлип, А. Сентер, Г. Брум. – М.: Вильямс, 2008 . – С. 214.http://www.uamconsult.com/book_514.html • Курбан О.В. PR у маркетингових комунікаціях: [Навчальний посібник] / О.В.Курбан. – К.: Кондор-Видавництво, 2014. – 246 с. • Примак Т.О. PR для менеджерів і маркетологів. : навч посібник. – К. : Центр учбової літератури. 2013. 202 с. • Тихомирова Є.Б. Зв’язки з громадськістю: Навчальний посібник. – Київ: НМЦВО, 2001 – 560 с. • https://kfund-media.com/gra-u-vidkrytu-5-stereotypiv-pro-vnutrishni-komunikatsiyi-u-suchasnomu-biznesi/ Додаткова : 1. Лагута Я.М. Внутрішня корпоративна соціальна відповідальність підприємств: основні теоретичні та практичні аспекти // Східна європа: економіка, бізнес та управління. випуск 3 (08) 2017. // є в електронному варіанті