Тема 7. Публічний виступ: особливості організації План 1. Публічна промова: - монологічний виступ; - підготовка до діалогу. 2. Типології слухачів. 3. Робота зі ЗМІ. Інтерв’ю для медіа. Основні поняття: публічна промова, спічрайтинг, монолог, діалог, аудиторія, ЗМІ, інтерв’ю Література: Основна: 1. Комунікаційний інструментарій для державних службовців. Київ : б/в., 2018. URL : https://eu-ua.org/sites/default/files/communication-toolkit-a4u-mip-ukr.pdf 2. Коник Д. Стратегічні комунікації : посібник для держслужбовців. Київ : б/в., 2016. 256 с. 3. Королько В. Г. Зв’язки з громадськістю. Наукові основи, методика, практика : підручник. Київ : Видавничий дім «Скарби», 2001. 400 с. 4. Тихомирова Є. Б. Зв’язки з громадськістю : навч. посіб. Київ : НМЦВО, 2001. 560 с. URL : http://esnuir.eenu.edu.ua/bitstream/123456789/419/1/PR_ Tikhomirova.pdf Додаткова: 5. Алешина И. В. Паблик рилейшнз для менеджеров : курс лекций. Москва : «ИКФ«ЭКМОС», 2004. URL : https://www.booksite.ru/fulltext/publik/ text.pdf Або: URL : https://docplayer.ru/80671232-Alyoshina-i-v-pablik-rileyshnz-dlya-menedzherov-oglavlenie.html 6. Почепцов Г. Г. Стратегічні комунікації в політиці, бізнесі та державному управлінні : навч. посіб. Київ : Альтерпрес, 2008. 216 с. 7. Примак Т. О. PR для менеджерів і маркетологів. URL : https:// pidruchniki.com/1594102446631/marketing/yaki_dokumenti_pidgotuvati_informatsiyniy_privid Завдання для самостійної роботи студента: 1. Проаналізуйте промову/інтерв’ю спічрайтера, представників влади чи керівництва будь-якої організації. Охарактеризуйте, поясніть свою позиції щодо правильності розбудови та поведінки. 2. Змоделюйте ситуацію інтерв’ювання, зосередивши основну увагу на його проведенні.