Викладач: Апухтіна Вікторія Валеріївна

Кафедра: соціальної педагогіки та спеціальної освіти, 8 корпус, ауд. 219

E-mail: va46cible@gmail.com

Метою вивчення навчальної дисципліни «Профілактика вторинних відхилень» є формування у студентів цілісного уявлення про структуру та прояви особливостей розвитку дітей з порушеннями психофізичного розвитку різних категорій, а також про порушення розвитку дітей, способи їх профілактики, та вироблення навичок планувати та організовувати освітньо-корекційну роботу з урахуванням структури та особливостей порушення, працювати в команді, здійснювати комплексний корекційно-педагогічний, психологічний та соціальний супровід дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку.

Основними завданнями вивчення дисципліни «Профілактика вторинних відхилень» є:

- ознайомлення студентів з реалізацією психодіагностичних методик вивчення стану психічних процесів з урахуванням особливостей дітей кожної категорії дітей з ООП;

- набуття студентами навичок впроваджувати елементи психокорекційних технологій для розвитку, удосконалення та корегування стану психічних процесів дітей з ООП;

- вироблення навичок правильно структурувати та організовувати процес навчання та виховання у спеціальному закладі для дітей з особливостями розвитку;

- оволодіння навчиками застосовувати комплексний підход в роботі з дітьми з ООП;

- засвоєння студентами знань з складання індивідуальної психокорекційної програми як необхідної складової навчально-корекційного процесу;

- засвоєння знань з консультування всіх учасників освітнього процесу;

- вироблення навичок використання теоретичних основ спеціальної психології та спеціальної освіти в організації корекційного процессу.

 


Кредити: 4
Семестр: 222