Вміння здійснювати моніторингові дослідження мас-медіа надасть можливість представляти об’єктивну та точну ситуацію з різних тем, проблем. Мета курсу – розуміти особливості сучасної системи моніторингу; оволодіти механізмом визначення якості інформаційних ресурсів; застосовувати практичні навички обчислення ефективності матеріалів в ЗМІ, виробити аналітичні, креативні, організаторські, інформаційні, комунікативні, кваліметричні уміння і навички моніторингового дослідження. Дисципліна розрахована на один семестр. Курс присвячений вивченню теоретичних аспектів специфіки моніторингу, основного інструментарію, принципів здійснення моніторингових досліджень, застосуванню різних видів моніторингу для ЗМІ.


Кредити: 3
Семестр: 222