Мета курсу «PR-технології у державному управлінні» – надання майбутнім фахівцям комплексних знань, а також використання основних елементів ПР-технологій в різних сферах сучасного життя. Треба зазначити, по- перше, глобальність завдань, які вирішують ПР-технології у контексті взаємовідносин організації або особи, з одного боку, та суспільства — з іншого; по-друге, роль паблік рилейшнз в управлінні.

Набуті знання з дисципліни «PR-технології у державному управлінні» дозволять студентам приймати ефективні державно-управлінські рішення щодо участі в інтеграційних процесах на всіх рівнях, з урахуванням національних інтересів. Пропонований обсяг курсу передбачає вивчення та аналіз настрою громадськості, сприяє гармонізації політики організації або особи із суспільними інтересами та реалізації програми дій, спрямованої на досягнення громадського розуміння та схвалення, а також знайомить студентів з  основними принципами роботи зв’язків з громадськістю, з роботою в основних прикладних сферах паблік рілейшнз – політиці, державних структурах, зовнішньополітичній діяльності, комерційній та фінансовій сфері.

Таким чином, прослухавши курс «PR-технології у державному управлінні» студенти повинні мати знати:

-         поняття паблік рілейшнз;

-         історію, методологію,інструментарій зв’язків з громадськістю;

-         базові документи, а також документи органів публічного управління по зв’язкам з громадськістю;

-         види та методикуроботи з зовнішніми документами;

-         громадську думку і PR;

-         планування процессу PR у державних установах;

-         створення сприятливого середовища для управлінських рішень;

-         технологію застосування спеціальних методів у PR;

-         PR у кризовійситуації;

-         зв’язки органів державного управління із засобами масової комунікації;

-         основні форми та засоби взаємодії PR та ЗМІ;

-         PR у внутрішній політиціта PR у зовнішній політиці;

-         лобіювання законодавчого процесу.

Вміти: вибирати напрями і теми наукових досліджень в системі зв’язків з громадськістю: використовувати технології сучасних паблік рилейшнз; розробляти, адаптувати технології зв’язків з громадськістю для реалізації конкретних задач.

Кредити: 3
Семестр: 2