Мета: сформувати і розвинути вокально-технічні можливості голосу кожного студента до професійного рівня; підготувати до самостійної вокально-виконавської діяльності; сприяти розвитку виконавської майстерності, артистизму, музичного смаку.

Завдання:

1.   Розвиток голосових та художньо-виконавських здібностей кожного студента.

2.   Розуміння змісту і суті вокального твору, втілення вокального образу.

3.   Розкриття драматичних задач, закладених в літературному і музичному текстах вокального твору; сприймати музику не ілюстративно, а за її внутрішньою суттю.

В результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

 знати:

1.     Гігієну голосу та профілактику захворювань голосового апарату.

2.     Жанри вокальної музики.

3.     Вокальну орфоепію.

4.     Вокальну термінологію.

5.     Про зв’язок інтонаційної сфери ролі в музичному спектаклі з дійовою основою.

вміти:

1.     Володіти співацьким диханням.

2.     Формувати і володіти високою позицією звучання голосу.

3.     Володіти єдинорегістровим способом звукоутворення.

4.     Формувати опору звука.

5.     Володіти співацькою артикуляцією та чіткою дикцією.

6.     Володіти динамікою звука необхідною для художнього виконання музичного твору.

7.     Освоїти кантиленний та речитативний стиль співу.

8.     Самостійно розібрати та вивчити сольну партію.

9.     Вміти координувати та контролювати інтонацію.

10. Користуватися повним діапазоном голосу.

11. Емоційно-виразно виконувати сольну програму.


Кредити: 3