Дослідження преси, телебачення, радіо, інтернету, новітніх медіа (мобільних пристроїв, смартфонів, планшетних комп’ютерів), рекламних продуктів, зв’язків з громадськістю займають одне з провідних напрямків у процесі розвитку медіаіндустрії України і світу. Тому для студентів стає ключовим фактором професійного успіху оволодіння методологією медіадосліджень, а саме: як проводити наукові дослідження за вибраною темою, як проводити якісні і кількісні дослідження, перевіряти висунуті гіпотези, як обробляти отримані дані та використовувати їх при аналізі об’єктів дослідження та процесів у них.

У темах дисципліни «Якісні і кількісні методи досліджень у журналістикознавстві» студентам дається загальне уявлення про якісну і кількісну методологію у медіа студіях, розглядаються методи та способи організації наукових досліджень, вивчення яких буде сприяти розвитку раціонального творчого мислення молодих дослідників. Це допоможе набути необхідного досвіду в організації своєї науково-дослідної роботи, у використанні журналістикознавчих методів під час роботи над курсовими і дипломними роботами, що дозволить студентам якісно виконувати і презентувати власні дослідження.

Предметом вивчення  навчальної дисципліни є методичні та організаційні основи проведення наукових досліджень у галузі журналістики. Курс сприяє поглибленню знань студентів про зміст і організаційну структуру наукових досліджень, основні наукові категорії і методи, системні зв’язки між ними, специфіку наукових досліджень мас-медіа.


Кредити: 3
Семестр: 123