Мета курсу – сформувати у студентів готовність до реалізації соціально-педагогічної технології оцінки потреб та ведення випадку дитини з особливими освітніми потребами та її сім'ї.
Завдання курсу:
-   засвоєння основних теоретичних підходів до процесу оцінки потреб дитини особливими освітніми потребами та сім'ї;
-   характеристика концептуальних засад оцінки потреб дитини та її сім'ї;
-   ознайомлення з методами процесу оцінки потреб дитини з особливими освітніми потребами та її сім'ї;
-   обгрунтування оцінки потреб як складової ведення випадку;
-    представлення процедури оцінки, висвітлення особливостей її документування;
формування практичних навичок застосування оцінки потреб та розробки і реалізації індивідуального плану підтримки дитини з особливими освітніми потребами та її сім'ї.


Кредити: 3