Мета курсу – сформувати у студентів готовність до реалізації соціально-педагогічної
технології оцінки потреб та ведення випадку дитини з особливими освітніми потребами та її сім'ї.
Завдання курсу:
-
засвоєння основних теоретичних підходів до процесу оцінки потреб дитини особливими освітніми потребами та
сім'ї;
-
характеристика концептуальних засад оцінки потреб дитини та її сім'ї;
-
ознайомлення з методами процесу оцінки потреб дитини з особливими освітніми потребами та
її сім'ї;
-
обгрунтування оцінки потреб як складової ведення випадку;
-
представлення процедури оцінки, висвітлення особливостей її документування;
- формування практичних навичок
застосування оцінки потреб та розробки і реалізації індивідуального плану
підтримки дитини з особливими освітніми потребами та її сім'ї.
- Nauczyciel: Лещенко Олена Геннадіївна
- Асистент із правами викладача: Мацкевіч Юліана Рафаїлівна