Друковані мас-медіа є ефективним каналом роботи з масово аудиторіє в рекламній діяльності. Кожен тип видань потребує індивідуального підходу. Враховуючи можливості друкованих видань в мережі інтернет і наявність укранських видань у мережі рекламна продукція в цих типах видань має свої перспективи. 

Курс передбачає розгляд переваг друкованих медіа та їх електронних версій в мережі інтернет, опанування медіа-аналізу (контент-аналіз, експертний аналіз), моніторингу, прес-кліпінгу, визначення профілю аудиторії, розміення реклами. Також розгладаються типи рекламних матеріалів (оголошення, публікації рекламного характеру), реклама в газетах, реклама в журналах, розмір рекламного звернення, текст, шрифт та ін.

Кредити: 3
Семестр: 224