Практичне завдання

1. Як Ви як споживач приймаєте рішення купувати чи не купувати той чи інший товар / послугу? (питання «на подумати» та для обговорення на форумі курсу).

2. Що для Вас як для споживача є супер-цінною пропозицією? За якими критеріями Ви оцінюєте цінність пропозиції? Наведіть приклади успішних супер-цінних для Вас продуктів / послуг / ринкових пропозицій (питання «на подумати» та для обговорення на форумі курсу).

3. Наведіть приклад товару / послуги, пропозиції, яка виявилась для Вас зовсім не цінною, проте Ви вимушені були її купувати (питання «на подумати» та для обговорення на форумі курсу).

 4. Які небажані явища клієнтів / споживачів усувають такі компанії як: «Нова Пошта», АЗС «ОККО», АЗС «Socar», «ПриватБанк», OLX, Dila, Roshen, Avon.