Лабораторна робота №2
Інтерактивна дошка у вищій школі
Мета: ознайомлення з можливостями інтерактивної дошки та вивчення перспектив використання її в закладі вищої освіти
Завдання:
1. Ознайомитися з інформацією на тему «Використання інтерактивної дошки
в освітньому (навчальному) процесі вищої школи».
2. Згідно з індивідуальним варіантом
добрати матеріали (статті, книги, методичні публікації), які стосуються
використання інтерактивної дошки у викладанні назва дисципліни (див. індивідуальний варіант).
3. Підготувати презентацію-ролик на тему
«Використання інтерактивної дошки у викладанні відповідної дисципліни в закладі вищої освіти» – 12-16 слайдів. При
створенні презентації слід враховувати вимоги до неї (див. методичні
рекомендації до самостійної роботи №2).
4. Презентацію розташувати на GOOGLE-drive.
5. Роботу
представити з GOOGLE-drive.
Індивідуальні варіанти
Варіант |
Назва дисципліни |
1 |
Організація та обробка електронної інформації |
2 |
Алгоритми та структури даних |
3 |
Архітектура обчислювальних систем |
4 |
Бази даних та інформаційні системи |
5 |
Об’єктно-орієнтоване програмування |
6 |
Операційні системи |
7 |
Процедурне програмування |
8 |
Системне програмування |
9 |
Інформаційні мережі |
10 |
Платформи корпоративних інформаційних систем |
11 |
Проектування програмних систем |
12 |
Захист інформації |
13 |
Технології XML |
14 |
Теорія компіляції |
15 |
Логічне програмування та штучний інтелект |