Skip to main content
English (en)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Log In
Друга іноземна мова ...
Search courses
Courses
Факультети, кафедри
Іноземної філології факультет
Кафедра викладання другої іноземної мови
Друга іноземна мова (французька)/заочна форма навч...
Змістовий модуль 3
Завдання 3 Напишіть есе. Презентуйте усно викладен...
Завдання 3 Напишіть есе. Презентуйте усно викладену інформацію (une vie, une oeuvre). Запишіть відео і надішліть файл.
Завдання 3.pdf
11 February 2022, 2:54 PM
Previous Activity
L.10 Que signifient ces expressions
Next Activity
ЗМ 4
Jump to...
Jump to...
Конференція в Zoom
Форум новин
Презентація навчальної дисципліни
Інформація про викладача
РОБОЧА ПРОГРАМА (ф) 2023-2024 н.р.
РОБОЧА ПРОГРАМА (п) 2023-2024 н.р.
Силабус (2 семестр 2023-2024)
ZOOM Павлюк О.О.
Методичні вказівки курсу
Інструктивно-методичні матеріали до практичних занять
Система накопичення балів
Замінені/оновлені сторінки підручника з сайту видавництва
Рекомендована література
Перелік сайтів французьких друкованих джерел
Словник лінгвістичних термінів
Конектори (слова-зв'язки)
Схема аналізу публіцистичної статті
Рекомендації для написання есе
Книга для ІДЗ (для студентів перехресного вступу )
Ivanchenko (sujets) (для студентів перехресного вступу)
Завдання за самовчителем для Крупєй К.,
Корисні посилання
ЗМ 1
L.9.Complétez les phrases
L.9.Trouvez la bonne définition
Завдання No1.Напишіть есе. Презентуйте усно викладену інформацію (une passion ou un jardin secret). Запишіть відео і надішліть файл.
Associez le sentiment et l'expression
Classez ce mot selon qu’il exprime
ЗМ 2
L.9. Rendre, donner, faire
Завдання 2 Прочитайте публіцистичну статтю, виконайте завдання, прореферуйте статтю
L.9.Vocabulaire
ЗМ 3
L.10 Que signifient ces expressions
ЗМ 4
Trouvez l'intrus. L/13
Choisissez un bon connecteur. L/13
Завдання 4 Напишіть есе. Презентуйте усно викладену інформацію (les discriminations en France). Запишіть відео і надішліть файл.
ЗМ 5
Barrez l'intrus. L.14
Donnez le mot qui designe. L.14
Презентуйте усно викладену інформацію за темою (vivre dans une societe multiculturelle). Запишіть відео і надішліть файл.
ЗМ 6
Completez le texte. L.14
La maniere de dire (style directe-style atte'nue'). L.15
Завдання 6 Презентуйте усно викладену інформацію (Francophonie). Запишіть відео і надішліть файл.
ЗМ 7
Ce mot, cette locution designe (synonymes, de'finitions). L.15
Trouvez l'intrus. Lexique.L.14-16
Завдання 7 Прочитайте текст статті, виконайте завдання, прореферуйте франкомовну публіцистичну статтю
ЗМ 8
A quel mot correspond cette locution fige'e. L.16
Phrases entendues dans les couloirs. Synonymes du verbe direL.16
Завдання 8. Напишіть есе. Презентуйте усно викладену інформацію (gratuite des biens et des services). Запишіть відео і надішліть файл.
Підсумковий семестровий контроль (зміст і критерії оцінювання)
Перелік тем за визначеною проблематикою (до іспиту)
Контрольний лексико-граматичний тест до екзамену
Rédigez vos plans / vos arguments pour développer des thèmes suivants
Індивідуальне завдання на 2 семестр (зміст і критерії оцінювання)
Maurice Druon Tistou les pouces verts. Texte
Tistou les pouces verts. Vocabulaire