Теоретичне завдання 6
1. Які основні механізми оволодіння фонетико-фонематичною стороною мовлення в онтогенезі?
2. Які специфічні психологічні механізми впливають на розвиток мовлення у дітей?
3. Як формується сенсорний та перцептивний рівні слухового сприймання в онтогенезі?
4. Як відбувається формування фонематичних уявлень про звуковий склад слів в онтогенезі?
5. Як діти оволодівають навичками звукового аналізу та синтезу?
6. Які критерії та нормативні показники оволодіння фонетико-фонематичною стороною мовлення?
7. Які етапи розвитку фонематичних процесів можна відзначити в онтогенезі дітей?
8. Які ключові аспекти організації діагностичного логопедичного обстеження дітей із порушеннями фонематичних процесів?
9. Які методи та підходи використовуються для діагностики сформованості довільних видів звукового аналізу у дітей?
10 . Яка методика обстеження фонематичних процесів рекомендована для дошкільників за В.В. Тищенко?