Теоретичне завдання 6

1.   Які основні механізми оволодіння фонетико-фонематичною стороною мовлення в онтогенезі?

2.   Які специфічні психологічні механізми впливають на розвиток мовлення у дітей?

3.   Як формується сенсорний та перцептивний рівні слухового сприймання в онтогенезі?

4.   Як відбувається формування фонематичних уявлень про звуковий склад слів в онтогенезі?

5.   Як діти оволодівають навичками звукового аналізу та синтезу?

6.   Які критерії та нормативні показники оволодіння фонетико-фонематичною стороною мовлення?

7.   Які етапи розвитку фонематичних процесів можна відзначити в онтогенезі дітей?

8.   Які ключові аспекти організації діагностичного логопедичного обстеження дітей із порушеннями фонематичних процесів?

9.   Які методи та підходи використовуються для діагностики сформованості довільних видів звукового аналізу у дітей?

10 . Яка методика обстеження фонематичних процесів рекомендована для дошкільників за В.В. Тищенко?