Теоретичне завдання 7
1. Яка психолого-педагогічна характеристика дітей з ФФНМ?
2. Які основні завдання корекційної роботи з дітьми з ФФНМ?
3. Яка роль логопеда та вихователя у корекційній роботі з дітьми з ФФНМ?
4. Яка мета індивідуальних корекційних занять з дітьми з ФФНМ?
5. Які основні компоненти структури індивідуального заняття з дитиною з ФФНМ?
6. Які вимоги ставляться до складання планів-конспектів індивідуальних занять?
7. Як організувати фронтальні заняття у групі для дітей із ФФНМ?
8. Які основні зміст і структура занять з постановки звуків для дітей з ФФНМ?
9. Які особливості занять з підготовки до навчання грамоті для дітей з ФФНМ?
10. Як студенти можуть аналізувати та навчатися з досвіду проведення фронтальних занять логопеда?