Теоретичне завдання 7

1.   Яка психолого-педагогічна характеристика дітей з ФФНМ?

2.   Які основні завдання корекційної роботи з дітьми з ФФНМ?

3.   Яка роль логопеда та вихователя у корекційній роботі з дітьми з ФФНМ?

4.   Яка мета індивідуальних корекційних занять з дітьми з ФФНМ?

5.   Які основні компоненти структури індивідуального заняття з дитиною з ФФНМ?

6.   Які вимоги ставляться до складання планів-конспектів індивідуальних занять?

7.   Як організувати фронтальні заняття у групі для дітей із ФФНМ?

8.   Які основні зміст і структура занять з постановки звуків для дітей з ФФНМ?

9.   Які особливості занять з підготовки до навчання грамоті для дітей з ФФНМ?

10. Як студенти можуть аналізувати та навчатися з досвіду проведення фронтальних занять логопеда?