Теоретичне завдання 3

1.   Які основні принципи психологічної реабілітації дітей з ринолалією?

2.   Який прогноз можна дати при різних формах ринолалії?

3.   Які профілактичні заходи можна застосувати для запобігання ринолалії?

4.   Яка система логопедичної роботи застосовується в доопераційному періоді за А. Іпполітовою?

5.   Які методи та способи використовуються для корекції назального відтінку тембру голосу?

6.   Які етапи корекційної роботи з подолання ринофонії та ринолалії?

7.   Які механізми фонації важливі при корекції назального відтінку тембру голосу?

8.   Як анатомічні особливості органів артикуляції впливають на корекційну роботу над постановкою звуків при ринолалії?

9.   Які індивідуальні підходи до постановки звуків є ефективними при ринолалії?

10. Які особливості постановки взривних, щелинних, фрикативних, африкатів і вібранта [р] при ринолалії?