Теоретичне завдання 5

1.      Які особливості мовленнєвого розвитку спостерігаються у дітей з дизартрією?

2.      Як дизартрія впливає на функціональні перебудови в артикуляційному механізмі?

3.      Яку роль відіграють соціальні фактори у розвитку синдрому дизартрії?

4.      Які методи попередження та профілактики дизартрій існують?

5.      Які кроки входять у процедуру обстеження мовлення осіб з дизартрією?

6.      Що охоплює діагностика стану сформованості передумов мовленнєвого розвитку?

7.      Які методи використовуються для обстеження артикуляційного апарату та мімічної мускулатури у осіб з дизартрією?

8.      Яким чином проводиться вивчення просодичних компонентів мовлення у осіб з дизартрією?

9.      Які аспекти важливі при діагностиці стану сформованості моторики осіб з дизартрією?

10. Як проводиться виявлення легких дизартричних розладів та кваліфікація складних поєднаних порушень?