Теоретичне завдання 6

1.      Які основні принципи корекційно-педагогічного впливу при дизартрії?

2.      Які методи медикаментозного і фізіотерапевтичного лікування використовуються для покращення звуковимови у дітей з дизартрією?

3.      Яке значення має логоритміка в корекції дизартрії?

4.      Які методи використовуються для розвитку загальної моторики у дітей з дизартрією?

5.      Які підходи застосовуються для корекції голосоутворення у дітей з дизартрією?

6.      Які особливості виховання фонематичних процесів при дизартрії?

7.      Які особливості логопедичної роботи при бульбарній формі дизартрії?

8.      Яка методика використовується для корекції мовлення при мозочковій дизартрії?

9.      Як підходити до мовленнєвої терапії при екстрапірамідній формі дизартрії?

10. Які стратегії використовуються для подолання фонетичних та фонематичних порушень при стертій дизартрії?