Практичне завдання 2

Практичне завдання:

Аналіз мовленнєвих порушень та розробка корекційних вправ для осіб з РАС.

Вимоги до виконання та оформлення:

Підготувати комплексну таблицю, де буде відображено:

1. Схема Організації Емоційного Контакту:

Розробіть структуровану схему, яка показує кроки організації емоційного контакту та співпраці з дітьми з аутизмом, включаючи техніки та підходи для різних рівнів афективних порушень.

2. Таблиця Методів Формування Активного Ставлення:

Створіть таблицю з методами та техніками, які сприяють формуванню активного ставлення дітей з аутизмом до навколишнього середовища, а також стратегіями попередження негативних емоцій.

3. План Підготовки до Шкільного Навчання:

Розробіть структурований план, що включає етапи підготовки дітей з аутизмом до шкільного навчання та розвитку комунікативних навичок.

4. Візуалізація Роботи над Стереотипами:

Створіть інфографіку або схему, що демонструє методи роботи над стереотипами та ігровою діяльністю у дітей з аутизмом.

5. Схема Розвитку Мовленнєвих Навичок (продовження):

Включіть в схему етапи та методи логотерапії, підходи до розвитку читання та письма, а також засоби вдосконалення мовленнєвого сприйняття та виразності.

6. Організація Логопедичної Роботи:

Розробіть діаграму або таблицю, що відображає структуру логопедичної роботи, включаючи фронтальну та індивідуальну роботу, а також вказівки щодо комплексного підходу.

7. План Ефективної Корекційно-Розвиваючої Роботи:

Створіть план, який описує організаційні аспекти корекційно-розвиваючої роботи з дітьми з аутизмом, включаючи стратегії, техніки та координацію з іншими фахівцями.

Максимальна кількість балів

нараховується за такими критеріями:

Глибоке розуміння теми (максимум 2 бали):

За показ детального розуміння аутизму, його впливу на мовленнєвий та емоційний розвиток, а також вміння інтегрувати ці знання в розробку матеріалів.

Якість та організація матеріалу (максимум 2 бали):

За чітку організацію і структурованість виконаних завдань, включаючи таблиці, схеми та інфографіки, з легкістю для розуміння та використання.

Оригінальність та творчий підхід (максимум 2 бали):

За демонстрацію оригінальності та креативності у підходах до візуалізації інформації, включаючи інноваційні методи представлення складних концепцій.

Практичне застосування знань (максимум 2 бали):

За здатність застосувати теоретичні знання на практиці, особливо у створенні реалістичних планів і стратегій для роботи з дітьми з аутизмом.

Аналітичні та дослідницькі навички (максимум 2 бали):

За глибокий аналіз і обгрунтування вибору методів, технік, і підходів, що відображаються у створених матеріалах.ритеріями:

10