Опції зарахування

Мета курсу – оволодіти теоретичними знаннями щодо розвитку психології публічного управління, її загальними положеннями, цілями, методами та застосуванням цих знань у професійній діяльності, формуванні конструктивного підходу до підлеглих, колективів та груп з метою ефективного спілкування, співпраці та здійснення психолого-педагогічного впливу, усвідомити необхідність та сформувати професійні уміння і навички, необхідні для здійснення майбутніх обов’язків, повноважень та функцій.

Навчальна дисципліна «Психологія публічного управління» покликана допомогти студенту досягнути розуміння сутності психології управління як науки, котра вивчає психологічні закономірності управлінської діяльності, роль психологічних чинників в управлінні, психологічні механізми прийняття рішень, методи ефективного ділового спілкування, групову динаміку та психологію формування організаційних структур й кадрової політики. У процесі вивчення дисципліни студенти мають усвідомити психологічні аспекти прийняття управлінських рішень, здійснити аналіз структури і факторів полімотивації особистості, рефлексувати переваги і недоліки різних стилів управління, опанувати знаннями основних груп маніпулятивних технологій, уміннями використовувати професіограми і психограми при доборі кадрів.

У межах цього курсу магістранти продовжують формувати інтегральну компетентність, особистісні та професійні уміння та навички, а саме: ознайомлюються з теоретичними підходами, експериментальними та прикладними дослідженнями в галузі психології управління; оволодівають методами психодіагностики в роботі з персоналом організації; засвоюють основні психологічні закономірності управлінської діяльності, лідерства та керівництва; засвоюють навички психологічного аналізу роботи та робочого середовища; діагностики поведінки працівників в організації; аналізу організаційної структури організації та її психологічного змісту і клімату; засвоюють основні методи саморегуляції в роботі керівників; оволодівають навичками постановки і вирішення професійних завдань в галузі психології управління.

Використання новітніх програмних засобів під час виконання практичних завдань розвине як загальні, так і професійні цифрові компетенції слухачів.

Дисципліна «Психологія публічного управління» належить до циклу професійної та практичної підготовки освітньої програми рівня вищої освіти магістр для підготовки студентів за спеціальністю 281 «Публічне управління та адміністрування».

Випускник повинен:

Знати: мету вивчення, зміст дисципліни; основні поняття психології управління як спеціальної галузі психологічної науки; сучасні підходи, що використовуються у цій системі знань; психологічний контекст управлінських відносин та психологічні закономірності управлінського процесу; соціально-психологічні механізми та методи управлінського впливу; особливості як суб’єкта управління, так і об’єкта управління; психологічні аспекти і інструментарій управління колективом; особливості ділового спілкування; методи діагностики і стратегії поводження в конфліктних ситуаціях.

Вміти: застосовувати психологічні знання в управлінській діяльності; визначати закономірності управління; використовувати оптимальне поєднання стилів керівництва; застосовувати методи саморозвитку особистості керівника; використовувати методи дослідження соціально-психологічних тенденцій в організації; застосовувати методи аналізу соціально-психологічних передумов результативності управлінського процесу; застосовувати соціально-психологічні методи управління, а також методи та прийоми психогігієни в управлінні; застосовувати сучасні методики попередження власних стресів управлінця та боротьби з їх наслідками у підлеглих; формувати сприятливий для успішної діяльності соціально-психологічний клімат у колективі; виявляти поведінку особи чи групи, яка може призвести до конфліктів; розробляти  програми утримання, навчання та розвитку персоналу, із врахуванням індивідуальних і колективних психологічних особливостей працівників.


Кредити: 3
Семестр: 123
Гості не можуть отримати доступ до цього курсу. Будь ласка, увійдіть.