Przejdź do głównej zawartości
Polski (pl)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Zaloguj
Маніпулятивні технол ...
Przeszukaj kursy
Kursy
Факультети, кафедри
Журналістики факультет
Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної ді...
Маніпулятивні технології у рекламі та ПР
Sekcja ogólna
Новини
Новини
Новини й оголошення
(Nie zamieszczono jeszcze żadnych ogłoszeń.)
Next Activity
Силабус
Przejdź do...
Przejdź do...
Силабус
Інформація про викладача
Робоча програма
Презентація дисципліни
Базовий підручник. Яненко Я. Сучасні рекламні комунікації як чинник соціалізації. Суми: Сумський державний університет, 2018. 300с.
Система накопичення балів
Інструктивно-методичні матеріали до практичних занять та самостійної роботи
Посилання до інформаційних ресурсів
Бутенко Н. Соціальна психологія в рекламі. Київ: КНЕУ, 2006. 384 с.
Яненко Я.В. «Святкова» та «акційна» реклама: соціалізаційний аспект. Вісник Київського національного університету ім.Тараса Шевченка. Серія Журналістика. 2017. Вип. 2 (23). С. 42–46
Матеріали до лекцій. Тема 1
Нейромаркетинг
Практичне заняття 1 та вказівки до самостійної роботи
Практичне заняття 2 та вказівки до виконання самостійної роботи
Практичне заняття 3 та методичні вказівки до самостійної роботи_заочне_в
Практичне завдання 3.1. Вплив реклами у соцмережах на споживачів_з/в
Практичне завдання 4 _з/в_гіпнотичні_техніки
Практичне завдання 4 з/в
Тест 1
Дизайн емоцій.Психологія кольору
Психоаналіз у рекламі
Гінотичні техніки
Психографіка рекламного тексту
25-й кадр
Матеріали до лекції 2-3
Практичне заняття 4 та вказівки до виконання самостійної роботи
Практичне заняття 5 та вказівки до виконання самостійної роботи
Практичне заняття 6 та вказівки до виконання самостійної роботи
Тест 2
Індивідуальне практичне завдання та методичні рекомендації до його виконання
Алгоритм психотехнічного аналізу рп
Підсумкове завдання
Залікові питання
Підсумковий тест