Przejdź do głównej zawartości
Polski (pl)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Zaloguj
Діагностика мовленнє ...
Przeszukaj kursy
Kursy
Факультети, кафедри
Соціальної педагогіки та психології факультет
Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
Діагностика мовленнєвих порушень з логопропедевтикою
Анотація курсу
Новини
Новини
Новини й оголошення
(Nie zamieszczono jeszcze żadnych ogłoszeń.)
Next Activity
Силабус
Przejdź do...
Przejdź do...
Силабус
Робоча програма
Види і зміст поточних контрольних заходів
Підсумковий семестровий контроль
Література
Література
Лекція 1. Теоретичне підґрунтя диференціальної діагностики мовленнєвих вад.
Лекція 2. Обстеження дітей як найважливіший етап логопедичної роботи.
Лекція 3. Типологія закладів дошкільної освіти для дітей з мовленнєвими порушеннями. Система розподілу дітей по групах.
Презентації
Норми розвитку мовлення дітей від 0 до 7 років. Презентації студентів.
ТЗ 1.
ПЗ 1.
Лекція 3. Логопедичне обстеження
Багаторівневий логопедичний висновок
Література
ТЗ 2.
ПЗ 2.
Лекція 4. Диферинціаальна діагностика алалії від інших психофізичних патологій.
Лекція 5. Дизартрія.
Лекція 6. Неврологічна симтоматика мовленнєвих порушень.
Лекція 7. Диференціальна діагностика дизартрії від інших мовленнєвих порушень
Стаття Ю.Рібцун "Диференційна діагностика стертої дизартрії"
Презентації
ТЗ 3.
ПЗ 3.
Лекція. Рання діагностика розвитку мовлення дітей віком від 0 до 3 років.
ТЗ 4.
ПЗ 4.
Лекції
Презентації
ТЗ 5.
ПЗ 5.
Лекції
ПРОБЛЕМА СИСТЕМНИХ ПОРУШЕНЬ МОВЛЕННЯ В МЕДИКО-ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ
ТРАНСДИСЦИПЛІНАРНИЙ ПІДХІД ДО ВИВЧЕННЯ СИСТЕМНИХ ПОРУШЕНЬ МОВЛЕННЯ
Література
ТЗ 6.
ПЗ 6.
Лекція
Як розрізняти тяжкі порушення мовлення
ТЗ 7.
ПЗ 7.
Дисграфія та дислексія
Зразки дисграфії
ТЗ 8.
ПЗ 8.
Підсумковий семестровий контроль
Залікове тестування.
Практичне завдання підсумкової атестації
Тека для завантаження сертифікатів з неформальної освти, дотичних до курсу, для отримання додаткових балів