Wednesday, 17. July 2024, 13:45
Website: Система електронного забезпечення навчання ЗНУ
Kurs: Організаційна поведінка (Організаційна поведінка (спеціальність "Менеджмент", ОР "Бакалавр") (Шавкун Ірина Григорівна))
Glossar: Глосарій з курсу "Організаційна поведінка"
Г
Геоцентричні організації (Geocentric organizations)
- організації, які прагнуть до інтеграції різних культур, причому спроби формування почуття спільності поєднуються з заохочувальним підходом до ефективної реалізації здібностей всіх співробітників.
|
Гнучкий графік роботи (Flexible work schedule)
- практика управління, що передбачає значну автономію працівників у встановленні найкраще відповідного їхньому стилю життя графіка роботи.
|
Горизонтальна комунікація (Lateral communication)
- формальні, закріплені ієрархічною структурою організації канали комунікації з метою обміну ділoвoю інфopмaцією між співробітниками, які рівні за організаційним статусом як всередині окремого підрозділу, так і між підрозділами.
|
Група (Group)
- обмежена в розмірах сукупність індивідів, що виокремлюється із спільності людей (соціуму) на основі певних ознак, зокрема: чисельність (великі, малі і мікрогрупи - діади, тріади); соціальний статус (формальні і неформальні); рівень розвитку (дифузні, корпорації, асоціації, колективи); значущість членства (референтні, нереферентні, антиреферентні); характер взаємозв'язків між членами (реальні, умовні).
|
Групова динаміка (Group dynamics)
- соціальний процес взаємодій індивідів у малих групах.
|
Групова соціалізація (Group socialization)
- процес засвоєння індивідом зразків поведінки, психологічних установок, соціальних норм і цінностей, знань, навичок, що дозволяють йому успішно функціонувати в групі.
|
Групове мислення (Groupthinking)
- як правило, тісно пов'язані між собою члени невеликих груп не ризикують суперечити поглядам більшості, або з готовністю приєднуються до думки найбільш впливових її учасників, що користуються авторитетом, довірою, або просто наполегливо відстоюють свої доводи.
|
Гуманістичні цінності (Humanistic values)
- позитивні погляди на потенціал і прагнення до особистісного зростання співробітників організації.
|
Гуртки якості (Quality circles)
- групи робітників-«добровольців», які регулярно проводять збори, де обговорюються різні пропозиції, спрямовані на підвищення якості продукції та послуг, продуктивності праці і поліпшення її умов.
|