Sunday 30 June 2024 22:28 PM
Сайт: Система електронного забезпечення навчання ЗНУ
Курс: Організаційна поведінка (Організаційна поведінка (спеціальність "Менеджмент", ОР "Бакалавр") (Шавкун Ірина Григорівна))
Глосарій: Глосарій з курсу "Організаційна поведінка"
Т
Теорія справедливості (Equity theory)
– виходить з того, що працівники схильні оцінювати неупередженість дій менеджменту, порівнюючи результати своєї участі у виконанні робочих завдань із витраченими зусиллями по досягненню, а також зіставляючи отриману пропорцію (далеко не завжди абсолютний рівень винагород) з аналогічними пропорціями інших людей.
|
Трансакційний аналіз (Transactional analysis - TA)
- вивчення соціальних взаємодій індивідів з метою удосконалення комунікацій і людських відносин.
|
Трансакція (Transaction)
- одиниця спілкування , що складається з комунікаційного стимулу і комунікаційної відповіді.
|
Трансформаційний лідер (керівник-перетворювач) (Transformational leader)
- менеджер, який ініціює сміливі стратегічні зміни, спрямовані на зміцнення позицій організації в майбутньому.
|
Трудова етика (Work ethics)
- установка працівника, відповідно до якої людина ставиться до праці як до дуже важливої і бажаної життєвої мети.
|
У
Управління враженням (Impression management)
- передбачає створення і захист індивідом власного іміджу за допомогою цілеспрямованих впливів на оцінки оточуючих.
|
Управління екологією (Ecological control)
- повідомлення, спрямоване на надання планованого впливу на поведінку отримувача шляхом зміни довкілля відправником.
|
Управління за цілями (УЗЦ) (Management by objectives - MBO)
- процес, у ході якого менеджер разом з вищим керівництвом встановлює цілі, розробляє плани дій, регулярно контролює їхнє виконання і бере участь у щорічних оцінках досягнутих показників виконання робочих завдань.
|
Управління тотальною якістю (Total quality management - TQM)
- залучення кожного співробітника організації до постійного пошуку удосконалення процесу праці.
|
Управління, засноване на «виходах у народ» (Management by walking around -MBWA)
- система зв'язку та отримання інформації про стан справ у компанії, для чого її менеджери з власної ініціативи систематично спілкуються зі співробітниками.
|