Глосарій
Обзор глоссария по алфавиту
Специальные | А | Б | В | Г | Д | Е | Ё | Ж | З | И | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | У | Ф | Х | Ц | Ч | Ш | Щ | Э | Ю | Я | Все
Б |
---|
БАСКЕТ-МЕТОДметод навчання на основі імітації ситуацій, що часто зустрічаються в практиці роботи керівників.
| |
БЕЗРОБІТТЯ соціально-економічне явище, коли частина економічно активного населення не знаходить собі роботу і стає «зайвим». За визначенням Міжнародної організації праці (МОП) - International Labor Organization (ILO) безробітним вважається кожен, хто на даний момент часу не має роботи, шукає роботу і готовий приступити до неї, тобто тільки та людина, яка офіційно зареєстрована на біржі праці.
| |
БІЗНЕС-ТРЕНІНГ сплановані і систематичні зусилля, спрямовані на модифікацію або розвиток ділових знань, умінь і установок людини шляхом її активного навчання в групі з. метою ефективного виконання співробітниками одного або декількох видів діяльності.
| |
БОНУСдодаткова винагорода, що виплачується працівникам за результатами господарської діяльності підприємства; не носить постійного характеру і, як правило, не обумовлено в спеціальних угодах про оплату та умови праці.
| |
БРЕНД-КАПІТАЛ (КЛІЄНТСЬКИЙ)Cприятливе для розвитку корпораці\ ставлення клієнтів до неї, ставлення, що виявляється в лояльній поведінці. Е. Гроув (1993 р.) визначив необхідні умови виживання у висококонкурентному середовищі як створення складних соціальних комплексів: «матеріальні продукти і послуги + їх споживачі + їх переваги», що дозволяє збільшувати попит за принципом позитивно зворотного зв'язку, коли зростання попиту збільшує попит.
| |