Глосарій


Понятійно-термінологічний апарат з дисципліни, поняття, опис та категорії змістових складових дисципліни

Wyszukaj pojęcia używając tego indeksu

Specjalne | A | Ą | B | C | Ć | D | E | Ę | F | G | H | I | J | K | L | Ł | M | N | Ń | O | Ó | P | Q | R | S | Ś | T | U | V | W | X | Y | Z | Ź | Ż | Wszystkie

Ж

Життєвий цикл (продукції) (product life cycle)

1) часовий інтервал від розробки продукції до зняття її з виробництва та продажу. У маркетингу і логістиці розрізняють такі стадії життєвого циклу: а) зародження (експериментальне відпрацювання, конструювання, створення дослідного зразка, постановка продукції на виробництво і випуск дослідної партії); б) зростання (формування попиту, комерціалізація, остаточна налагодження конструкції); в) зрілість (стадія виробництва масового ); г) насичення ринку (платоспроможний попит на продукцію або суспільна потреба в продукції задоволені); д) скорочення обсягу продажів і як наслідок модернізація продукції або зняття продукції з виробництва; 2) часовий інтервал використання продукції, починаючи з введення в експлуатацію і закінчуючи списанням з відпрацювання призначеного ресурсу і утилізацією. У процесі використання продукція зношується і старіє, виявляються її конструктивні і технологічні дефекти, що обумовлює необхідність ремонтів.