Глосарій


Понятійно-термінологічний апарат з дисципліни, поняття, опис та категорії змістових складових дисципліни

Огляд глосарія за абеткою

Спеціальні | А | Б | В | Г | Ґ | Д | Е | Є | Ж | З | И | І | Ї | Й | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | У | Ф | Х | Ц | Ч | Ш | Щ | Ь | Ю | Я | Все

Ж

Життєвий цикл (продукції) (product life cycle)

1) часовий інтервал від розробки продукції до зняття її з виробництва та продажу. У маркетингу і логістиці розрізняють такі стадії життєвого циклу: а) зародження (експериментальне відпрацювання, конструювання, створення дослідного зразка, постановка продукції на виробництво і випуск дослідної партії); б) зростання (формування попиту, комерціалізація, остаточна налагодження конструкції); в) зрілість (стадія виробництва масового ); г) насичення ринку (платоспроможний попит на продукцію або суспільна потреба в продукції задоволені); д) скорочення обсягу продажів і як наслідок модернізація продукції або зняття продукції з виробництва; 2) часовий інтервал використання продукції, починаючи з введення в експлуатацію і закінчуючи списанням з відпрацювання призначеного ресурсу і утилізацією. У процесі використання продукція зношується і старіє, виявляються її конструктивні і технологічні дефекти, що обумовлює необхідність ремонтів.