Глосарій з дисципліни


Понятійно-термінологічний апарат з дисципліни, поняття, опис та категорії змістових складових дисципліни

Sfoglia il glossario usando questo indice

Caratteri speciali | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | TUTTI

М

Маніпуляція

(від франц. Manipulation – Звернення; дію руками) – способи надання психологічного тиску на колективи, окремі особистості при проведенні реорганізації, формуванні громадської думки.

Маркетинг поведінковий

Вивчення ринку поведінки виробників і контрагентів, виходячи з виробленої в організації стратегії розвитку і відповідно до моделей поведінки для адаптації організації до зовнішнього середовища.

Межі організації

Межі існування: в часі (ЖЦО), в просторі (територіальні межі), по власності (право володіти, розпоряджатися, користуватися майном організації).

Менеджер-експатріант

Менеджер з країни, в якій розташована головна штаб-квартира фірми, який отримав призначення в іншу країну.

Менталітет

(Від франц. Mentalite – Мислення) – умонастрій і пов'язані з ним життєві позиції, модель поведінки; визначається етнічним корінням, духовними цінностями, особливостями культури.

Мистецтво

Вищий рівень розвитку професійних, ділових та особистих якостей індивіда, що характеризує вищу оцінку його досягнень, що забезпечує суспільне визнання.

Мотив

(Від лат. movere- Приводити в рух, штовхати) – внутрішнє спонукання індивіда до діяльності, пов'язане з задоволенням певних потреб.

Мотивація

Спонукання, що змушують індивіда діяти певним чином.

Мультікультуралізація

Формування мультинаціональної культури в організаціях, в яких працівники, що належать до двох або більше культурам, взаємодіють один з одним на постійній основі.