Глосарій з курсу "Етика бізнесу"
базові поняття
Огляд глосарія за абеткою
Спеціальні | А | Б | В | Г | Ґ | Д | Е | Є | Ж | З | И | І | Ї | Й | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | У | Ф | Х | Ц | Ч | Ш | Щ | Ь | Ю | Я | Все
А |
---|
АВТОРИТЕТ- загальновизнане значення, вплив, яким користується певна особа, організація через певні якості і заслуги. Авторитет менеджера є неодмінною умовою ефективного управління; завойовується чесним, ініціативним і відповідальним ставленням до своїх обов'язків, вимогливим і уважним ставленням до кожного члена колективу, високою професійною компетентністю.
| |
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО- це суспільство, статутний капітал якого розділений на певне число акцій. Учасники акціонерного товариства (акціонери) не відповідають по його зобов'язаннях і несуть ризик збитків, пов'язаних з діяльністю Товариства, у межах вартості акцій, що належать їм.
| |