Словничок термінів рекламіста


Неймінг (від англ. naming, to name – називати, давати ім’я ) – це професійна діяльність, спрямована на ім’яутворення, тобто робота, пов’язана з підбором, придумуванням, пошуком найбільш підходящої назви для всього, що з точки зору замовника потребує власного оригінального імені. Вдало розроблене ім’я набуває наступних рис та характеристик: формує перше враження, поліпшує силу довгострокового сприйняття бренду, є предметом гордості, символізує якість товарів та послуг компанії, показує успішність бізнесу.

Креативність та багатогранність компанії дає змогу придумувати гарні назви та розробляти логотипи і фірмовий стиль, проводити комплексне просування бренду.

Так, наприклад, придумавши назву Bliss (блаженство),  слоган "Складова комфорту", розробили: логотип, сайт, фірмові візитівки, компанія “BLISS” сьогодні займає достойне місце на ринку і значно розширила свої торгові пропозиції. Завдяки більшій обізнанності про бренд, репутації надійного партнера та грамотній ціновій політиці, BLISS розширила напрямки діяльності та географію присутності.

Browse the glossary using this index

Special | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | ALL

P

POS-матеріали

POS-матеріали - засоби для оформлення місць продажу, завдання яких підвищити продаж якого-небудь конкретного товару (групи товарів) в даній торговій точці, і які мають мотивувати споживача зробити покупку «тут і зараз». 


А

Авторське право


Авторське право - Виняткове право на відтворення, публікацію і продаж змісту і форми літературного, музичного або художнього твору. У рекламі: Виняткове право, що надається авторам рекламного оголошення Законом про охорону авторських прав з метою захисту реклами від плагіату, продажу або використання її іншими особами без обумовленого на те дозволу авторів.


М

Медіа-баєр

Медіа-баєр - займається закупкою рекламних площ у газетах або ефірного часу на радіо та телебаченні. Основне завдання - добитися від засобів масової інформації мінімальних розцінок на рекламу.
 


Р

Рекламне агентство



Рекламне агентство - Професійна організація, що надає своїм клієнтам повний або обмежений cпектр послуг з планування і проведення рекламної кампанії, а також окремих її засобів, напр., підготовка або розміщення замовлень в засобах масової інформації. Класифікуються за об'ємом послуг, що надаються, по видах пропонованих послуг - універсальні і спеціалізовані. За територіальною ознакою - внутрішні, регіональні або міжнародні


С

Сторітеллінг

Сторітеллінг (англ. Storytelling), або розповідання історій, був винайдений і успішно випробуваний на особистому досвіді Девідом Армстронгом, головою міжнародної компанії Armstrong International. Розробляючи свій метод, Девід Армстронг врахував відомий психологічний фактор: історії більш виразні, захоплюючі, цікаві і легше асоціюються з особистим досвідом, ніж правила або директиви. Вони краще запам’ятовуються, їм надають більше значення та їх вплив на поведінку людей сильніше.

Види сторітеллінгу:

  1. Соціальний (некомерційний)

–        культурний

Культурний сторітеллінг оповідає про цінності, моральність і віруваннях (наприклад, історії про християнство, іудаїзм, індуїзмі, буддизмі).

–        соціальний

Плітки відносяться до соціального сторітеллінгу. Люди діляться новинами про все і про всіх, починаючи з колег по роботі і закінчуючи знаменитостями. Ця форма сторітеллінга подобається людям, зрозуміла і зручна та об’єднує людей в групи за інтересами.

–        міфи, легенди

Міфи – особливий вид історій, які розповідають про можливе у правдивих подіях, але це важко підтвердити, оскільки ніхто не знає точно, звідки міф пішов спочатку. Міфи, казки відображають культуру і нагадують нам, чого слід уникати в житті, щоб бути щасливим. Два найпоширеніші міфи у студентів: наприклад, якщо викладач задає додаткові питання, він неодмінно "завалює".

–        незрозумілий

Всі обожнюють слухати історії про містичні істот, привидів, НЛО, жахливих людей.

–        сімейний

Сімейні легенди зберігають історію ваших родичів. Ці історії передаються з покоління до покоління і допомагають родині пам’ятати про своїх предків і знати причину, наприклад, чому ваша родина переїхала, або чому деякі члени сім’ї живуть окремо. Такі легенди можуть бути як хорошими, так і похмурими, але, тим не менш, завжди цікаво знати про те, ким були ваші далекі предки.

–        дружній

Такі історії об’єднують друзів, оскільки вони згадують про якийсь досвіді, пережитий разом.

–        особистий

Особисті історії говорять про ваш досвід і переживання. Це важливий вид сторітеллінга, тому що подібні історії допомагають вам зрозуміти себе, визначити, ким ви є насправді, і почати розвиватися. Особисті історії можуть підказати вам, в якому напрямку рухатися, зрозуміти, як треба діяти через призму минулих помилок або відкриттів.

  1. Комерційний сторітеллінг, тобто історії, які використовуються для створення свого бренду, для просування марки, товару, ідеї, для залучення людей.

Основні функції сторітеллінга у навчально-виховному процесі:

Пропагандистська.