Словничок термінів рекламіста


Неймінг (від англ. naming, to name – називати, давати ім’я ) – це професійна діяльність, спрямована на ім’яутворення, тобто робота, пов’язана з підбором, придумуванням, пошуком найбільш підходящої назви для всього, що з точки зору замовника потребує власного оригінального імені. Вдало розроблене ім’я набуває наступних рис та характеристик: формує перше враження, поліпшує силу довгострокового сприйняття бренду, є предметом гордості, символізує якість товарів та послуг компанії, показує успішність бізнесу.

Креативність та багатогранність компанії дає змогу придумувати гарні назви та розробляти логотипи і фірмовий стиль, проводити комплексне просування бренду.

Так, наприклад, придумавши назву Bliss (блаженство),  слоган "Складова комфорту", розробили: логотип, сайт, фірмові візитівки, компанія “BLISS” сьогодні займає достойне місце на ринку і значно розширила свої торгові пропозиції. Завдяки більшій обізнанності про бренд, репутації надійного партнера та грамотній ціновій політиці, BLISS розширила напрямки діяльності та географію присутності.

Sfoglia il glossario usando questo indice

Caratteri speciali | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | TUTTI
In questa sezione non è stato trovata nessuna voce