Словничок термінів рекламіста
Неймінг (від англ. naming, to name – називати, давати ім’я ) – це професійна діяльність, спрямована на ім’яутворення, тобто робота, пов’язана з підбором, придумуванням, пошуком найбільш підходящої назви для всього, що з точки зору замовника потребує власного оригінального імені. Вдало розроблене ім’я набуває наступних рис та характеристик: формує перше враження, поліпшує силу довгострокового сприйняття бренду, є предметом гордості, символізує якість товарів та послуг компанії, показує успішність бізнесу.
Креативність та багатогранність компанії дає змогу
придумувати гарні назви та розробляти логотипи і фірмовий стиль, проводити комплексне просування бренду.
Так, наприклад, придумавши назву Bliss (блаженство), слоган "Складова
комфорту", розробили: логотип, сайт, фірмові візитівки, компанія “BLISS” сьогодні займає достойне місце на ринку і значно розширила свої
торгові пропозиції. Завдяки більшій обізнанності про бренд, репутації
надійного партнера та грамотній ціновій політиці, BLISS розширила
напрямки діяльності та географію присутності.
Spécial | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | Tout
М |
---|
Медіа-баєрМедіа-баєр - займається закупкою
рекламних площ у газетах або ефірного часу на радіо та телебаченні.
Основне завдання - добитися від засобів масової інформації мінімальних
розцінок на рекламу. | |