Система накопичення балів
КОНТРОЛЬНІ ЗАХОДИ
Поточні контрольні заходи:
Критерії оцінювання теоретичного завдання:
5-4 бали – чітка повна змістовна відповідь на питання, оперування знаннями про евристичні методами, висока аргументованість відповіді, вільне орієнтування у процесі пошуку творчого потенціалу в рішенні;
3-2 бали – часткова відповідь на питання, оперування основними джерелами, розуміння основних засад евристики та інноватики;
1 бал – змістовне доповнення.
Критерії оцінювання практичного завдання:
5-4 бали – відповідь показує належне знання інструментів створення нового у професійній діяльності, матеріал подається аргументовано, демонструється детальна обізнаності у наданій інформації;
3-2 бали – відповідь показує загальне розуміння процесу створення та впровадження інновацій, матеріал подається фрагментарно, демонструється часткова обізнаності у наданій інформації;
1 бал – поверховий виклад матеріалу, слабке знання теоретичних джерел в галузі евристики та інноватики.
Підсумкові контрольні заходи:
Підсумковий контроль проводиться по закінченні курсу з метою оцінювання результатів вивчення навчального курсу на завершальному етапі. Підсумковий контроль проходить у формі заліку, під час якого студент може отримати 40 балів. З них 20 балів – за результатами тестування або усної відповіді, 20 балів відводиться на індивідуальне завдання. У цілому, студент може отримати 100 балів. Приклади практичних завдань: а) рішення креативних задач; б) мейндмеппінг щодо розвитку креативного простору.
Критерії оцінювання відповіді на питання:
20-18 балів – відповідь на всі запитання, аргументованість у викладенні свої позиції в усному діалозі з викладачем, обізнаність у використанні евристичних методів;
17-15 балів – відповідь дві третини запитань, поверхова обізнаність у використанні евристичних методів;
11-14 балів – відповідь на половину запитань, довільна орієнтація у використанні евристичних методів;
10-13 балів – відповідь на одну третину запитань, обмежена орієнтація у використанні евристичних методів;
6-9 балів – часткові відповіді на питання білету, висвітлення базових понять курсу «Креативна інноватика та евристика»;
1-5 балів – короткі поверхові відповіді на окремі питання, нечіткі та помилкові визначення понять курсу.
Критерії оцінювання індивідуального завдання:
20-18 балів – детальний та розгорнутий аналіз наявних прикладів соціального підприємництва в Україні та опис своєї конструкції, виконання всіх поставлених завдань, належне оформлення індивідуального завдання;
17-15 балів – неповний аналіз наявних прикладів соціального підприємництва в Україні та опис своєї конструкції, виконання більшості поставлених завдань, належне оформлення індивідуального завдання;
11-14 балів – односторонній аналіз наявних прикладів соціального підприємництва в Україні та фрагментарний опис своєї конструкції, поверхове виконання поставлених завдань, прийнятне оформлення індивідуального завдання;
10-13 балів – стислий аналіз наявних прикладів соціального підприємництва в Україні, неточне оформлення індивідуального завдання;
6-9 балів – поверховий аналіз наявних прикладів соціального підприємництва в Україні, неточне оформлення індивідуального завдання;
1-5 балів – підготовлений матеріал має фрагментарний характер, відтворюються окремі складові розв’язання завдання.
Шкала оцінювання: національна та ECTS
За шкалоюECTS |
За шкалою університету |
За національною шкалою |
|
Екзамен |
Залік |
||
A |
90 – 100 (відмінно) |
5 (відмінно) |
Зараховано |
B |
85 – 89 (дуже добре) |
4 (добре) |
|
C |
75 – 84 (добре) |
||
D |
70 – 74 (задовільно) |
3 (задовільно) |
|
E |
60 – 69 (достатньо) |
||
FX |
35 – 59 (незадовільно – з можливістю повторного складання) |
2 (незадовільно) |
Не зараховано |
F |
1 – 34 (незадовільно – з обов’язковим повторним курсом) |