Система накопичення балів

КОНТРОЛЬНІ ЗАХОДИ

 

Поточні контрольні заходи (max 60 балів):

Поточний контроль: експрес-тестування під час аудиторних занять; термінологічні диктанти; виконання практичних завдань (доповіді; робота в мікрогрупах); виконання завдань самостійної роботи; усне опитування; тестування по закінченню вивчення розділів.

При наявності 35 балів поточного контролю, студент допускається до підсумкового контролю. Якщо студент із поважних причин пропустив заняття, для відпрацювання матеріалу йому пропонується виконання пропущених завдань (теоретичних та практичних), що фіксується у вигляді конспекту та проводиться усне опитування щодо вивчених тем.

Підсумкові контрольні заходи (max 40 балів):

Підсумковий контроль – здійснюється після завершення вивчення курсу: залік.

Практична частина заліку (max 20 балів) Творче завдання передбачає схематичну розробку та опис інноваційного проєкту для конкретної цільової групи (цільова група та організація визначається викладачем під час заліку). Максимальна кількість балів – 20.

Теоретична частина заліку - підсумкове тестування на платформі Moodle (max 20 балів).

 

 

 

 

 

Критерії оцінювання

1-2. Виконання практичного завдання та його презентація на практичному занятті оцінюється у 5 балів.

5 балів отримує студент, який самостійно, у повному обсязі виконав завдання, виявив творчій підхід до його виконання та представлення; під час презентації виказав глибоку обізнаність щодо теми завдання, розуміння сутності досліджуваної проблеми; виявив навички взаємодії з аудиторією, запропонував питання для групового обговорення.

4 бали отримує студент, який самостійно, у повному обсязі виконав завдання; під час презентації виказав розуміння сутності досліджуваної проблеми; запропонував питання для групового обговорення.

3 бали отримує студент, який виконав завдання не в повному обсязі, стереотипно, але принципово вірно; під час презентації виявив не повну обізнаність щодо теми дослідження, але під час обговорення проблемних питань, виявив певну активність, запропонував шляхи пошуку відповідей на проблемні запитання, або виконав завдання у повному обсязі, але не брав участі у презентації результатів.

2 бали отримує студент, який виконав завдання не в повному обсязі, з порушенням структури доповіді та/або без презентації; під час виконання завдання припускався певних помилок.

1 бал отримує студент, який виконав завдання номінально, або виконав його принципово невірно. У таких випадках студенту надається одна можливість повторного виконання та презентації завдання, але не пізніше наступного практичного заняття. При цьому максимально можлива кількість балів складає 4.

3. Експрес-тестування під час аудиторних занять оцінюється у 5 балів, із розрахунку – 1 правильна відповідь – 1 бал.

4-5. Контрольне тестування після вивчення розділів оцінюється максимально у 10 балів. Кількість балів підраховується згідно з відсотковим коефіцієнтом із розрахунку 100% правильних відповідей – 10 балів.

6. Перевірка письмових завдань самостійної роботи передбачає можливість отримати 20 балів. Для їх отримання студент має виконати та надати на перевірку письмові завдання, що входять до блоку самостійної роботи. Письмові роботи необхідно здати під час сесії. Критерії оцінювання: 15-20 балів отримує студент, який самостійно, у повному обсязі виконав завдання, виявив творчій підхід до його виконання; 10-14 балів отримує студент, який самостійно, у повному обсязі виконав завдання, але стереотипно. 9-5 балів отримує студент, який виконав завдання не в повному обсязі, стереотипно, з порушенням структури та під час виконання завдання припустився певних помилок; менше 5 балів отримує студент, який виконав завдання номінально, без глибокого осмислення проблеми, творчого підходу або принципово невірно.

7. Залік.

Практична частина заліку. Творче завдання передбачає вирішення чотирьох соціально-педагогічних задач. Кожна правильно вирішена задача оцінюється у п’ять балів. Максимальна кількість балів – 20.

Максимальна кількість балів – 5 нараховуються за:

ü правильне визначення центральної проблеми ситуації – 1 б;

ü коротка характеристика учасників ситуації – 1 б.;

ü знаходження шляхів вирішення ситуації – 2 б.;

ü визначення ресурсів – 1 б.;

Теоретична частина заліку (тестування) оцінюється у 20 балів. Кількість балів підраховується згідно з відсотковим коефіцієнтом із розрахунку 100% правильних відповідей – 20 балів.


Modifié le: Monday 25 January 2021, 20:41