Система накопичення балів
Оцінювання
Укладач: Вагіна Олена Миколаївна, доцент, кандидат історичних наук
Факультет: Соціології та управління
Кафедра: Політології
Планові показники дисципліни
Семестр вивчення |
Кредити ЄКТС |
Академ. години |
Кількість змістових модулів і заходів поточного контролю |
Підсумковий контроль |
|||||
ЗМ 1 |
ЗМ 2 |
ЗМ 3 |
ЗМ 4 |
ЗМ 5 |
ЗМ 6 |
Залік |
|||
6 |
4 |
120 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
1 |
Кількість аудиторних годин |
|
28 год.- лекції 14 год.- семін. |
4 год.- лекції 2 год.- семін. |
4 год.- лекції 2 год.- семін. |
6 год.- лекції 4 год. – семін. |
6 год.- лекції 2 год.- семін. |
4 год.- лекції 2 год.- семін. |
4 год.- лекції 2 год.- семін. |
|
Система накопичення балів та оцінювання
за результатами навчальної роботи студентів
В межах кожного змістового модуля студент має можливість набрати 10 балів:
- за теоретичні знання (відповіді на семінарських заняттях + тестування);
- за виконання практичних завдань.
Накопичення балів відбувається в період вивчення матеріалу змістових модулів.
Поточний контроль здійснюється впродовж вивчення кожної теми і має на меті перевірку рівня підготовленості студента до виконання конкретних завдань.
Критерії оцінювання відповідей на семінарських заняттях (0-5 балів):
- 5 балів – повна змістовна відповідь, оперування багатьма теоретичними джерелами, висока аргументованість відповіді, переконливе демонстрування власної авторської позиції, активна участь в обговоренні різних питань із плану заняття;
- 4 бали – авторська позиція заявлена, але повністю не обґрунтована, викладення матеріалу засноване на знанні джерел, але без аналітичної позиції, активна участь в обговоренні деяких питань із плану заняття;
- 3 бали – поверховий виклад матеріалу, заснований на знанні теоретичних джерел, але без аналітичної позиції, епізодична участь в обговоренні питань із плану заняття;
- 2 бали – короткий поверховий виклад матеріалу, слабке знання теоретичних джерел, відсутність активності під час обговорення питань із плану заняття;
- 1 бал – нечіткі та помилкові визначення понять, недостатній рівень підготовки до деяких питань із плану заняття;
- 0 балів – відсутність відповіді, неготовність до семінарського заняття.
Критерії оцінювання тестових завдань:
- тестові завдання передбачають вибір одного варіанту відповіді;
- кожна правильна відповідь на тестове завдання оцінюється в 0,5 або 1 бал, неправильна – 0 балів.
Конкретні вимоги до виконання та оцінювання тестів розміщено у відповідних розділах на сторінці курсу в Moodle: https://moodle.znu.edu.ua/course/view.php?id=1975.
Критерії оцінювання індивідуальних завдань (max 5 балів): конкретні вимоги до виконання та оцінювання кожного виду завдання (есе, презентації тощо) розміщені у відповідних розділах на сторінці курсу в Moodle: https://moodle.znu.edu.ua/course/view.php?id=1975.
Підсумковий контроль проводиться по закінченні вивчення курсу у формі заліку з метою оцінювання результатів вивчення навчального курсу на завершальному етапі. Максимальна кількість балів за залік – 40.
Розподіл балів, які студенти отримують на заліку
№ п/п |
Вид завдання |
Коефіцієнт |
Кількість завдань |
Результат |
1. |
Практичне завдання (ІДЗ) |
10 |
2 |
20 |
2. |
Тести |
1 |
20 |
20 |
Підсумковий бал |
40 |
Підсумкова оцінка з дисципліни формується із загальної кількості набраних балів за результатами поточних контрольних заходів та заліку.
Система накопичення балів за результатами контрольних заходів
Вид контролю |
Секція |
Форми роботи |
Кількість балів |
Поточний контроль |
ЗМ1 |
Опитування / тестування |
5 |
Завдання: написання есе |
5 |
||
Разом |
10 |
||
ЗМ2 |
Опитування / тестування |
5 |
|
Завдання: написання коротких есе + складання глосарія |
5 |
||
Разом |
10 |
||
ЗМ3 |
Опитування / тестування |
5 |
|
Завдання: порівняльний аналіз (заповнення таблиці) або розробка презентації |
5 |
||
Разом |
10 |
||
ЗМ4 |
Опитування / тестування |
5 |
|
Завдання: написання коротких есе (відповідей на запитання) |
5 |
||
Разом |
10 |
||
ЗМ5 |
Опитування / тестування |
5 |
|
Завдання: заповнення аналітичної таблиці або створення інфографіки |
5 |
||
Разом |
10 |
||
ЗМ6 |
Опитування / групова робота на семінарі |
5 |
|
Завдання: розробка презентації |
5 |
||
Разом |
10 |
||
Разом за ЗМ |
|
60 |
|
Підсумковий контроль |
Залік |
Практичне завдання (ІДЗ) |
20 |
Тестування |
20 |
||
Разом |
40 |
||
РАЗОМ |
|
|
100 |
Шкала оцінювання: національна та ECTS
За шкалою ECTS |
За шкалою університету |
За національною шкалою |
|
Екзамен |
Залік |
||
A |
90 – 100 (відмінно) |
5 (відмінно) |
Зараховано |
B |
85 – 89 (дуже добре) |
4 (добре) |
|
C |
75 – 84 (добре) |
||
D |
70 – 74 (задовільно) |
3 (задовільно) |
|
E |
60 – 69 (достатньо) |
||
FX |
35 – 59 (незадовільно – з можливістю повторного складання) |
2 (незадовільно) |
Не зараховано |
F |
1 – 34 (незадовільно – з обов’язковим повторним курсом) |